Obserwatorzy

wtorek, 12 lipca 2016

6 Inch

20 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba!
    Przy okazji, chciałabym poinformować, że w najbliższym czasie (nie wiem ile to potrwa, może tydzień, może dwa) nie będę regularnie komentować każdego postu, ze względu na to, że padł mi laptop :( bardzo przepraszam, jak tylko kupię nowego, moja aktywność wróci do normy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Skąd jest ta spódnica?

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna! Świetnie połączyłeś ze sobą kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam na kolorowymi stylizacjami ale ta wyjatkowo mi sie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, tylko mi torebka średnio pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna! Te kolory idealnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna! Piękne kolory i połączenie bluzki ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna taka letnia :)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń