Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lipca 2016

Have you heard about the new dance craze?

Boogie woogie c'nie A tak na poważnie, długo się zastanawiałem czy wstawić ten outfit, bo jest trochę inny niż te, które ostatnio pojawiają się na blogach.
Bluzka (Sukienka) - Bonjour Bizou | Spodnie - Fever | Choker (Golf) - PPQ of Mayfair + Underneath Stardoll | Bransoletka - Nelly.com | Torebka - Chanel | Buty - Subcouture

To jest takie cudo
Przepraszam, ale co tu się dzieje z tymi screenami O.o Już chyba osiem różnych kodów HTML na wyśrodkowanie wypróbowałem. W najgorszym wypadku zamknę na chwilę bloga żeby to ogarnąć, bo to może dłuższą chwilkę zająć :d
Do tego mam niemałe problemy z internetem więc nie jestem w stanie wystawić nagród z Tygodniówki, ale za każdym razem jak mój router ma ochotę jednak zadziałać to szybko staram się coś wystawić. Wiecie ile wczoraj wstawiałem screen nagród do Tygodniówki? Uwaga, prawie dwie godziny...
Btw. to już 700 post :o

21 komentarzy:

  1. Dziwna ta stylizacja, niby ładna, ale nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka hipisia xD podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. To ustawienie zdjęć to chyba na wszystkich blogach pozmieniało, może jakiś błąd bloggera.
    A stylka... Taka ciotka Dagmara na pchlim targu, średnio xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Góra na tak. Dół bardzo na nie. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystycznie niby ok, nie bardzo mi się podobają te spodnie. Gdyby nie miały tych złotych elementów to może, może.. Góra super :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka i spodnie wyglądają okej, torebka jakoś mi nie za bardzo tutaj pasuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podoba, ale nawiązuje do piosenki XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory bardzo ładne, chyba to właśnie one ratują tą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, niestety, ale średnio mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wiem, nie jest najgorsza, ale coś mi nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi sie, taka troche kiczowata.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak dużej liczby postów. Co do stylizacji ta torebka mi odbiega od całości, mimo to, że kolorystycznie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Średnia, ale wygląda okej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wymienić spodnie i będzie świetna stylizacja. c;

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieżko mi ocenić tą stylizację, nie wpadła w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka mi nie pasuje ale nie lubię dzwonów.

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  17. klimaty nie moje, ale stylka ok :D

    OdpowiedzUsuń