Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lipca 2016

Pray You Catch Me

Uwielbiam "Lemonade" Bey.

20 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Niby wszystko okej, ale z drugiej strony jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te buty, ale nie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogę przekonać się do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nie do końca mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłabym bluzkę, reszta mi się podoba.
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tym razem średnio się podoba, buty tutaj średnio pasują

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnia stylizacja. Bluzka dziwnie wygląda z tymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobaja mi sie kolory, jednak sama stylizacja juz mniej.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się te buty

    OdpowiedzUsuń
  10. Okropna. Buty w ogóle nie pasują do tej stylizacji. Bluzka nie pasuje do spodnie. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi. Bluzka nie pasuje tutaj, a raczej dziwnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ta bluzka..

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podoba! Kolorystyka mnei ujęła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się :/

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń