Obserwatorzy

niedziela, 10 lipca 2016

Koniec okresu próbnego - ankieta

Zbliża się koniec okresu próbnego dlatego wrzucam Wam ankietę, w której możecie wybrać Waszych faworytów. Ankieta ma opcję zagłosowania na więcej niż jedną osobę, więc nie musicie się ograniczać. Macie czas do godziny 12:00 w środę. Wieczorem tego samego dnia opublikuję wyniki.
Przy okazji powiem, że każdy komentarz pod stylizacjami redaktorów próbnych się przyda, bo podliczę i to nam trochę pomoże w wyborze, postaramy się z Bartkiem dopasować wyniki ankiety do tych z komentarzy :v Mile widziane także byłyby jakieś dłuższe komentarze z Waszej strony, to wszystko nam pomoże xd
A tymczasem życzę miłego tygodnia :D

13 komentarzy:

  1. Oddałem głos na każdego XD Ale jeżeli miałbym wybrać jedną osobą to MajkaStar1999. Stylizacje Michała są świetne i nie powtarzają się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałam głos na dwie osoby, których stylizacje (po przejrzeniu..yhm.. "archiwum"?) wydały mi się najbardziej przyciągające oko i ogółem mówiąc - najlepsze.
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na MajkaStar1999 i Aglayaa.
    Jestem zachwycona ich stylizacjami, które za każdym razem wyglądają bardzo zjawiskowo i gustownie. Obie te osoby potrafią także urozmaicić ubiór odpowiednio dobraną biżuterią i makijażem.
    Pozostali redaktorzy przedstawiają swoje stylizacje jedynie na dobrym poziomie. Mało w nich oryginalności, świeżości i pomysłowości, są takie zwykłe i proste. Bardzo brakuje mi szaleństwa z kolorami. Jeden z tych redaktorów bazuje zazwyczaj na dwóch kolorach np. jak kurtka jest fioletowa, to spódniczka tez musi być w takim odcieniu. Ten redaktor używa również bardzo prostych faktur typu basics. Oboje z tych redaktorów zrobili nieznaczny progres, jednakże moim skromnym zdaniem nie pasują do załogi tego bloga.
    Wyraziłam swoją obiektywną opinie, do nikogo nie żywię żadnych uraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam na więcej niż jednego redaktora, jednak z całej czwórki najbardziej cenie sobie looki od MajkaStar1999. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oddałam głos na MajkaStar1999 i Aglayaa, ponieważ ich stylizacje nie są powtarzalne, mają w sobie coś oryginalnego i pasują do bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że stylizacje MajkaStar1999 najbardziej wpisują się w estetykę bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosy oddane. Mam 2 faworytów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem wszyscy sobie świetnie poradzili, oddałam głos na każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy jak dla mnie każdy ma swój styl i to jest fajne dlatego głos na każdego :)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń