Obserwatorzy

piątek, 22 lipca 2016

Hold Up

Funcia była u fryzjera ;)

23 komentarze:

  1. Podoba mi sie połączenie naszyjnika i butów, wygląda super :) dobra stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie doll w tych włosach, stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja! Strasznie mi się podoba kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do włosów, to ładnie, jednakże peruka jest założona trochę za wysoko :)
    Stylka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylka, tak dobrze ten brąz tutaj wygląda :O Duży pkus za naszyjnik i buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, choć nie przepadam za tą torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość wygląda super!
    ps nie ma mnie do 3-4 sierpnia, jestem nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jej ładnie w tych włosach :) a stylka fajna

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się ten niby naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z każdą, kolejną fryzurą twoja doll wygląda lepiej. Baza oraz dodatki fantastycznie dobrane, mega look!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie odcieni beżu. Buty idealnie dobrane pod tatuaże.
    Stylka jest dopracowana w najmniejszym szczególe. Tylko włosy są odrobinkę za wysoko, ale co kto lubi. :)

    OdpowiedzUsuń