Obserwatorzy

piątek, 22 lipca 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Admini znów uraczyli nas prezentem, tym razem niebieską sukienkę mini. Można ją także zakupić w sklepie Voile za 27sd lub 24sd jeśli posiadacie status Royalty. Szczerze? Sama sukienka nie jest zła, miło się na nią patrzy, jest dobrze zrobiona, wzór kwiatów nawet na maksymalnym przybliżeniu sprawia wrażenie solidnie zrobionego, ale na tym się kończy piękność sukienki. Oboje z Bartkiem mieliśmy niemałe problemy ze stworzeniem naszych propozycji, a samej sukienki raczej nie polecamy, chyba że lubicie stylizacje typu sukienka + dodatki. Jeśli tak to zdecydowanie polecamy zgarnięcie sukienki, bo jej cena w starplazie jest kosmicza jakby nie patrzeć.

Nasze propozycje:
Paweł: Chyba pierwszy raz tak długo robiłem stylizację do tego działu i dalej nie jestem z niej zadowolony. Nic do sukienki mi nie pasowało! Wykorzystałem gifta jako rozkloszowaną spódniczkę, do której dobrałem w miarę pasującą torebkę. Na górę założyłem gruby sweter, bo cały czas jest zimno więc pomyślałem, że to nie głupi pomysł. Okulary i buty dobrałem pod bazę.
Bartek: Ta sukienka to jedna, wielka porażka. Pierwszy raz w historii tego działu jestem tak niezadowolony ze stylizacji. To co widzicie, to jest zlepek kilku stylizacji, a i tak nie jest dobrze. Postanowiłem połączyć sukienkę z błękitnymi spodniami. Góra wydawała mi się pusta, więc połączyłem ją z białą bluzką. Uznałem, że mocne, chabrowe dodatki będą dobre, ale czy są... pozostawiam to do Waszej oceny.

 Tylko mnie to dziwi, że tym razem jest nas tylko dwóch? Nie? Tylko ja? Ok.

Ankieta:


Wyniki:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Niestety nie umiem wybrać lepszej :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem stylizacje mi się średnio podobają, ale nie ma co się dziwić, sukienka nie należy do najlepszych ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna mi się jakoś nie podoba, nie głosuję. Co do sukienki- nie moje klimaty i raczej nie skorzystam z oferty.

    OdpowiedzUsuń
  5. a to moja propozycja..
    https://zapodaj.net/images/bbf653d47aa34.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję na pierwszą. Chociaż nie ma szału to ona bardziej mi się podoba ;)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos na Pawła. Sukienka najpierw wydała mi się ładna (nie jestem superstar, więc moja opinia wynikała z postów na blogów) ale teraz widzę, jak cieżka jest o wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. TpRaAuSlH
    2. Hot mess
    Cinko

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba druga lepsza jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba tym razem wstrzymam się od głosu

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka piękna, stylizacje też są ok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie stylizację tym razem nie do końca Wam wyszły. Lepsza, moim zdaniem, jest druga, głównie ze względu na połączenie sukienki z bluzką. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, trudno zrobić ładną stylizację z tą sukienką. Oba looki są fajne, ale bardziej mi się podoba drugi i to na niego oddałem głos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadna stylizacja mi się nie podoba dlatego powstrzymuje się od głosu

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  15. Głosuję na drugą stylizację, bo w drugiej nie pasują mi w ogóle do tej sukienki spodnie.
    Fakt, że bardzo ciężko stworzyć z nią coś ciekawego i niebanalnego. Sama w sobie sukienka jest prześliczna, ale na tym się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest całkiem ładna, jednak wasze stylizacje mnie nie przekonują. Ani jedna ani druga mi się podoba, jednak chyba wolę stylizacje Pawła :v

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie ta sukienka nie jest taka zła.
    Dzisiaj głosuję na Bartka. Jego stylka jest całkiem fajna, tylko wymieniłabym buty i torebkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń