Obserwatorzy

sobota, 23 lipca 2016

#13


21 komentarzy:

  1. Fajna :) tylko buty mi się nie podobają, ale to mój osobisty uraz do panterki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładna. Przeszkadza trochę przykrótki pasek od torebki.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko super, ale sądzę, że wymiana butów w panterkę na inne to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ;)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  5. Miła dla oka ale kłuje mnie pasek od torebki :)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem przekonana do sukienka, cała reszta jest idealna. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sobie, ale nie jest zła

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty bym wymieniła, poza tym okej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie, nic bym nie zmienila.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylka. Tatuaże świetnie się tutaj wkomponowują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladna, ale jakos nie do konca pasuja mi tutaj buty c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń