Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lipca 2016

Tygodniówka

Wybaczcie, że tak późno dodaję, ale przyjechała moja ciocia i nie mogłem się uwolnić :') Pora zacząć zmieniać działanie Tygodniówki, bo liczba komentarzy i osób na liście regularnie spada. Lista jak zawsze została uaktualniona, nikt nie został usunięty, ale pojawiły się zagrożenia :( Natomiast jedna osoba doszła na listę - HannahCool1232. Bardzo się cieszę, że wróciłeś do komentowania.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 15
Osób komentujących w minionym tygodniu: 24 (omg)

  Nagrody za miniony tydzień:
Top - Stella435-fan
Buty - MeLolitka
Bluzka - qawerty789
Koszula - Cukier_98
Szal - LuluTelulu

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

16 komentarzy:

  1. Gratulacje. Nie zgłaszam się w tym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O :D fajnie, dziękuje
    Zgłaszam się + podoba mi się naszyjnik/pierwszy top :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nagrody, sukienka jest sliczna.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjazd mi się skrócił, więc mogę powrócić do komentowania bloga. :)
    Interesują mnie wszystkie rzeczy, oprócz tej fioletowej bluzeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! :)
    Chciałabym 1, 2 lub 5 :) (nie umiem nazywać ubrań, hahahah XD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi sie podoba oprocz naszyjnika i fioletowej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi sie podoba oprocz naszyjnika i fioletowej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie przygarnę 1 lub 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ugh musze sie poprawic :\ Gratuluje i zycze powodzenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, naszyjnik i top bez ramion mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za ponowne dodanie na listę! ;)
    Interesuje mnie pastelowy top ze złotymi guziczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne nagrody, życzę powodzenoa!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesuje mnie sukienka. Mam nadzieję, że poprawię swoją aktywność, miałam dość pracowity weekeed i nie znalazłam czasu na komentowanie. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń