Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lipca 2016

Urodzinowy Tydzień | Post Dyskusyjny

   Dzień Dobry! Uwierzycie, że to już prawie rok od założenia bloga? Dokładnie to dzieli nas niecały tydzień od jego urodzin - 31 lipca. Z tej okazji postanowiliśmy zorganizować Urodzinowy Tydzień! Mamy przygotowane atrakcje na każdy dzień tygodnia aż do niedzieli! Pewnie się zastanawiacie dlaczego aż tydzień? Po prostu chcemy hucznie celebrować pierwsze urodziny, a i nie wiemy czy przyjdzie nam obchodzić drugie :p
   Dzisiaj jako pierwszą atrakcję przygotowaliśmy post dyskusyjny, w którym możecie rozmawiać o czymkolwiek chcecie. Jak się zmienił stardoll, ostatnie kolekcje, ataki hakerów, koniec kariery Taylor itd. itp.. 
   Wiem, że może to się wydawać trochę bezcelowe (?), ale chciałbym abyśmy mogli się wszyscy poznać, stworzyć jakąś atmosferę na blogu i porozmawiać o swoich zainteresowaniach, ulubionych serialach, podzielić się muzyką, plotkami ;) Dla zachęty, bo bez tego to nie byłaby atrakcja (chyba?) rozdamy poniższe nagrody trzem najaktywniejszym osobom. Zapraszam więc do komentarzy :D
PS. przewidujemy także wyróżnienia i pamiętajcie, że to tylko rozgrzewka ;)
PS.2. Trzeba obserować bloga c'nie xd

255 komentarzy:

  1. Wow to już rok?! Jak ten czas szybko leci, no cóż Wszystkiego Najlepszego dla załogi bloga i jego członków :* Czy wy też tak macie, że rok szkolny trwa w nieskończoność, a wakacje przemijają w mgnieniu oka? :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jup, właśnie się obudziłem, że już połowa za nami :')

      Usuń
    2. Wiem ja wczoraj się zorientowałam i nagle zaczełam rozmyślać o życiu itp xD
      Dystyp

      Usuń
    3. czy tylko ja z roku na rok planuję świetne wakacje, żebym je długo wspominała, a zazwyczaj to są tylko nieudane plany? xD

      Usuń
    4. Nie tylko ty, co roku spędzam całe wakacje w domu przed ekranem, bo nie mam co rb lub gdzie pójść -.-
      Dystyp

      Usuń
    5. Mam dokładnie to samo, mysle sobie: "te wakacje beda najlepsze" po czym nigdzie nie wyjezdzam a moj zakres wyjazdowy miesci sie w 10km od mojego domu :D
      Stella435-fan

      Usuń
    6. Jednak nie mam najgorzej mój zakres jest do 17 km xD
      Dystyp

      Usuń
    7. Moze jeszcze cos sie zmieni, ponad miesiac przed nami!:D
      Stella435-fan

      Usuń
    8. Ja w tym roku pojechałam tylko do dziadków, którzy mieszkają w woj. świętokrzyskim, więc za daleko nie miałam.
      Dzień jak co dzień. Zbierałam jagody, wiśnie, grzyby też się pojawiały. Nawet jednego prawdziwka znalazłam, ale był niestety robaczywy.

      Usuń
    9. O jeju ja nienawidze zbierać jagód, grzybów itp.. nie mam cierpliwości :/
      Stella435-fan

      Usuń
    10. Jakbym zbierała jagody rękoma, to też bym nie miała cierpliwości. Dlatego mam taki fajny sprzęcik, mówię na to zbieraczka. Wtedy jagody zbiera się dużo szybciej, choć i tak później trzeba czyścić z liści.

      Usuń
    11. Zgadzam się z Natalią, trzeba być wytrwałym i skoncentrowanym, co u mnie jest rzadko spotykane :D
      Dystyp
      Ja byłam 500 km od mojej miejscowości najdalej, w Rowach(miasteczko nad morzem niedaleko Ustki). Wyjechałam na wspaniałe Kolonie z moimi przyjaciółmi oraz zapoznałam nowych. Trudno było mi wyjeżdżać po 2 tygodniach :/

      Usuń
    12. Ja duzo po swiecie jezdzilam, Francja, Hiszpania, Grecja itd.. ale jak narazie znudzilo mi sie zwiedzanie o ile mozna tak powiedziec.
      Stella435-fan

      Usuń
    13. Wow byłaś w Grecji?! Marzę o tym by tam wyjechać, mam nawet ulubioną wyspę :)
      Dystyp

      Usuń
    14. Kreta, polecam! jedynym minusem jest bieda i zadupie trochę):

      Usuń
    15. Ja uwielbiam San Marino mimo iż nie byłam to oglądałam zdjęcia i serial "Z kamerą u Kardashian", w którym celebryci tam przebywali :)
      Dystyp

      Usuń
    16. San Marino piekne, jednak ogolem Grecja niezbyt mi sie podobala.
      Stella435-fan

      Usuń
    17. Masz jakieś miejsce gdzie chciałabyś wyjechać? :)
      Dystyp

      Usuń
    18. Bardzo podobal mi sie Londyn i pewnie bede chciala tam wrocic chociaz to sie jeszcze okaze ;) a tak poza tym to chyba nigdzie, moze jakies cieple miejsca z palmami i lazurowa woda :P a Ty?
      Stella435-fan

      Usuń
    19. Japonia, Chiny, ciekawi mnie ich sposób życia, tradycje, a po za tym Japonia to kraj kwitnącej wiśni, cudownie to wygląda na zdjęciach, a w rzeczywistości pewnie jeszcze lepiej :)
      Dystyp
      Wyspy Bora Bora podobno są piękne, koleżanka mi o nich opowiadała :)

      Usuń
    20. W takim razie polecam kanal Weroniki Truszczynskiej na yt, ona mieszka w Szanghaju z tego co pamietam i opowiada o zyciu tam itd :)
      Stella435-fan

      Usuń
    21. A ja co roku jezdze do Polski na wakacje, ale tutaj tez nic nie robie :D
      Chcialabym pojechac do Holandii i Hiszpanii, bo w sumie z Niemiec nie mam az tak daleko :D

      Usuń
    22. Zobacze, może się czegoś ciekawego dowiem, dziękuje :)
      Dystyp
      W Polsce nie ma za wiele atrakcji, ale Polska ma swój urok :)

      Usuń
    23. San Marino jest okej, przynajmniej taniej tam niż w samych Włoszech hahaha

      Usuń
    24. Moim planem na przyszłość jest Syberia i Norwegia, jako kraje 'zimne' naprawdę mają swoje piękno i urok :)

      Usuń
    25. przepraszam pomyłka, Syberia to nie kraj xd

      Usuń
    26. Mi sie tam marzy zwiedzenie Francji, a głównie to Paryża i pojechałabym jeszcze nad jakieś ciepłe morze :D Jak narazie to planuję już chyba 4 rok wyjazd nad polskie morze do Międzyzdroi bo byłam tam jak jeszcze malutka byłam i nie pamiętam za wiele :D

      Usuń
    27. To jest takie dziwne, że już minął rok od założenia Pragiatorium.. Pamiętam jakby to było wczoraj :D Ach ten czas szybko leci..

      Usuń
    28. A co do wakacji, to też tak często mam.. Zaplanuję sobie, że wakacje będą niesamowite, ale w końcu zawsze coś mi te plany krzyżuje XD

      Usuń
    29. Mi Paryż jakos specjalnie sie nie podobal ;) owszem ladnie jest, ale nie az tak jak to sie wydaje patrzac po zdjeciach itd.
      Stella435-fan

      Usuń
  2. ^dokładnie, u większości tak jest. To też zależy od szkoły, edukacji, nauczycieli, znajomych. :))) Wiecie, że o stardoll napisali na wikipedii? Zapraszam do 'ddos' - jesteśmy na samym dole. ;')))) podobno na stronie głównej puszczane były piosenki beyonce, niesamowite
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  3. xD Puszczane piosenki, ciekawo kiedy? Ale chociaż może i możliwe, po Stardoll wszystkiego można się spodziewać :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  4. może nie u nas :) i tak po tych obrazkach ze starbloga ciężko byłoby się wystraszyć na puszczeniu zwykłej piosenki z zaskoczenia hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. xD Dokładnie, najbardziej w Stardoll denerwuje mnie brak jakiś atrakcji, lepszych nagród, słabych ofert i ciągłych podwyższaniach cen -.-
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej denerwuje makijaz. Nie dosc ze jest limit to nie da sie go wykonac ladniej ani 'rozmazac' bez posiadania kilku cieni. Mogliby dodac jakies pedzle i usunac limit :<

      Usuń
    2. Zgadzam się ;)
      Dystyp

      Usuń
    3. Zgadzam się, limit makijażu to jakieś piekło. Czasem mam tak, że pomaluję jedno oko i jestem z niego zadowolony. Potem chcę odtworzyć to na drugim, ale już niestety nie mogę..

      Usuń
    4. A co do cen, to też jakaś masakra. Kiedyś sukienka kosztowała od 5-7 sd. Dzisiaj tyle kosztują najtańsze dodatki...
      Brakuje mi także bardzo starych konkursów. Kiedyś było ich multum i za samo uczestniczenie dostawało się jakiś miły upominek. Stary Stardoll już nigdy nie wróci :(

      Usuń
    5. O tak! zniesc limit makijazu :D
      Stella435-fan

      Usuń
  6. Skoro to post dyskusyjny, to mam problem, akurat dzisiaj.
    Robiłam sobie dalszą część akademii na jednym z moich fejków, aby sobie coś kupić z lż. Miałam zadanie, żeby zrobić scenerie z callie, wykonałam je. A następnie pokazało się zadanie, żeby zebrać 15 serduszek. To zadanie wykonałam szybko i kiedy już skończyłam, powróciłam na mysolution15 żeby zakończyć zadanie z serduszkami. Jak się zalogowałam, nie wyskoczyło, że zadanie jest zaliczone. No to kliknęłam na akademie, a tam znowu, że mam ubrać callie. Zrobiłam znowu to zadanie, ale później nie wyskakuje zadanie z serduszkami, a po wylogowaniu znowu to samo...Może mi ktoś pomóc?
    http://bankfotek.pl/view/2012215

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj napisać do załogi (powinni Ci pomóc), a jeśli nie to to może zrób 16 serduszek? jedno więcej dla ubezpieczenia :p Nie pamiętam jak to się robiło, ale wydaje mi się, że osiągnięcia i akademia były strasznie zabugowane i trzeba było poprawiać, albo naciągać te serduszka :v

      Usuń
    2. Nie jestem pewna czy napisanie do załogi pomoże, ale zawsze warto spróbować ;)
      Dystyp

      Usuń
    3. Teraz to mi 4 scenerie wyskakują. Oszaleję zaraz haha
      http://www.bankfotek.pl/view/2012222

      Usuń
    4. W sumie ciekawe po jakim czasie by odpisali..
      Stella435-fan

      Usuń
    5. Już kilka razy do nich pisałam w różnych sprawach i odpisywali na następny dzień.

      Usuń
    6. pisanie do adminów to dość bezuźyteczneczne działanie :D odpisać odpiszą, ale czy ktoś widzi w tym chociażby ziarnko pomocy?

      Usuń
    7. To nawet ladnie, myslalam ze bywa z nimi gorzej xd
      Stella435-fan

      Usuń
    8. @up a to juz druga sprawa :P

      Usuń
    9. Nie, akurat w sprawie akademii w miarę szybko reagują i rozwiązują problem :-)

      Usuń
    10. Wątpię w Adminów mi za bardzo nie pomogli bezużyteczną radą -.-
      Dystyp

      Usuń
    11. Mi tez, ale to pare dobrych lat temu i nie chodzilo o Akademie :D
      Stella435-fan

      Usuń
    12. W każdej sprawie są mało pomocni :/
      Dystyp

      Usuń
    13. Miałem ten sam problem, niestety nic nie da się z tym zrobić.. Pisałem z takiego konta do załogi i nic nie zrobili. Zadanie dalej tkwi niewykonane pomimo uzbieranych 15 serc :(

      Usuń
    14. Ja pół roku czekałam xD Ale w końcu się udało :)
      Dystyp

      Usuń
  7. Moim zdaniem musisz odczekać to. Ja na jednej ze swoich doll rb zadanie, ale komputer mi się wyłączył w połowie, kiedy znowu chciałam je wykonać sceneria nie chciała mi się zapisać w księdze osiągnięć po pewnym czasie znów spróbowałam zb te zdanie i mi się udało. Spróbuj porobić to jeszcze kilka razy i zobacz, jeśli nic się nie zmieni to odczekaj. Niestety czasem tak bywa, Stardoll ma kilka swoich wad :/ :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, jestem wkurzona, bo robię to z 10 razy, a efektów nie ma. :/

      Usuń
    2. Rozumiem cię, ja sporo czasu spędziłam nad tamtym zadaniem ;)
      Dystyp

      Usuń
  8. Też mi się tak czasem działo, mi jednak po zrobiniu jednego zadania i odebraniu nagrody wyskoczylo dokladnie to samo, ale zrobic go nie moglam. Na nastepny dzien bylo wszystko ok :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz racje, spróbuję jutro to zrobić. Jednakże jestem bardzo zaskoczona, bo pierwszy raz znalazłam się w takiej sytuacji.

      Usuń
    2. Nie ma co sie przejmowac, na stardoll jest pelno bledow.. niestety :D
      Stella435-fan

      Usuń
  9. Moje wakacje to siedzenie na wsi XD świetnie XD Prezenty bardzo fajne, może coś mi się uda wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wyglądają tak samo, na wsi.

      Usuń
    2. Zapewniam, że każdy z listy coś w tym tygodniu dostanie
      http://i.imgur.com/zcTf3KD.gif

      Usuń
    3. Jak widze dużo dzieci ze wsi :)
      Dystyp

      Usuń
    4. Uplooad, fajny GIF xD
      Dystyp

      Usuń
    5. Ja tez ze wsi! :D
      Stella435-fan

      Usuń
    6. Wszyscy chyba ze wsi xD
      Dystyp

      Usuń
    7. Można klub założyć xD
      Dystyp

      Usuń
  10. Jako, że pytam każdego to i tu nie zaszkodzi. :'))) wiecie może, czy istnieje coś takiego jak kwarantanna po zmianie kraju? zmieniałam go 6 razy, ostatni raz 2 mies. temu na Polskę. starałam się o ncg 9 razy, głosów miałam zazwyczaj więcej niż zwyciężczynie. wiecie może, co to może być? klątwa? :')))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia może Admini inaczej liczą głosy :)
      Dystyp

      Usuń
    2. Nie mam pojecia ;) ale mam nadzieje ze kiedys Ci sie uda :D hah, powodzeniaa :)
      Stella435-fan

      Usuń
    3. Mój kolega jak zmieniał kraj, to po miesiącu bez problemu miał ncg.

      Usuń
    4. Niee, raczej nie istnieje coś takiego jak kwarantanna po zmianie kraju.. Próbuj w ciche dni, gdy nikt się nie stara :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiedzcie mi jak się daje pomniejszony ciuszek na doll? Miałem długą przerwę i nie wiem jak to działa xd Będę mało dyskutował, bo niedługo idę na imprezę :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga popisówa roku już Ci opisuję

      Usuń
    2. 1. Jedziesz jak najbardziej w prawo prawą strzałką c'nie
      2. Podkładasz doll pod lewą strzałkę o tak (http://i.imgur.com/jUVw6UM.png) żeby koniec ramienia był pod strzałką.
      3. Przysuwasz zmodyfikowany obiekt do doll, zostawiasz ją tam i próbujesz szybkim ruchem przenieść obiekt na doll.

      Usuń
    3. ad.3 puść tego ciucha w miarę szybko xD

      Usuń
    4. Aaaaa, tak to działa! Wielkie dzięki! <3

      Usuń
  13. Znacie jakieś fajne książki fantastyczne w stylu Zmierzch, Harry Potter? Nie mam co rb w wakacje więc czytam już kończę sagę Zmierzch i dokończę przerwanego Harry'ego Pottera (mam przeczytane 4 części zostały mi 3), ale to za mało na resztę wakacji :/
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wychodzi nowa część Harrego Pottera, bodajże nazywa się Przeklęte Dziecko. Można zamówić w preorderze w Empiku, z tego co wiem ma być dobra xD

      Usuń
    2. Ale to będzie "scenariusz" D: Chyba D:

      Usuń
    3. wampiry z morganville, polecam c:

      Usuń
    4. Na prawde? Słyszałam coś, ale myślałam, że to tylko plotki, fajnie :)
      Uuu... Znowu coś o wampirach chętnie przeczytam :)
      Dystyp

      Usuń
  14. Ja osobiście lubię grę o tron, ale niestety albo ja pokochasz albo się "zniesmaczysz" :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas staram się do tego podejść, ale jak usłyszałem ostatnio, że w samym 1 sezonie umiera 58 osób, to sobie myślę, że nawet ich nie zdążę zapamiętać :')

      Usuń
    2. Ciekawie się zapowiada xD Może przeczytam ;)
      Dystyp

      Usuń
    3. Gra o Tron według mnie jest nudna, i jako książka i jako serial. Osobiście wolę 'nowocześniejsze' rzeczy, to już Twój gust. :>

      Usuń
    4. Niee, jakieś 5-8 osób w pierwszej części (w tym 2 ważniejsze) umiera. Także ubolewam nad usmiercaniem bohaterów, ale niestety nie da się temu zapobiec. Aczkolwiek postacie są bardzo dobrze napisane, a to się niestety rzadko przytrafia.

      Usuń
    5. Czytał ktoś z was Igrzyska Śmierci? :)
      Dystyp

      Usuń
    6. Ja, jak widać po nicku xd

      Usuń
    7. Nwm jeszcze nie czytałam xD Ale polecono mi je, ciekawa książka? Potrafi wciągnąć? :)
      Dystyp

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. 1. czesc przeczytalam w ciagu dwoch wieczorow.. bardzo wciaga :)
      Stella435-fan

      Usuń
    10. Na pewno wciąga! Dobra książka, polecam.

      Usuń
    11. Czyli to coś dla mnie, nie mg w nocy spać, więc muszę zabić jakoś nude :/
      Dystyp

      Usuń
    12. Orphan Black ja znam i absolutnie uwielbiam! Nie spodziewałam się spotkać tu kogoś, kto chociaż kojarzy ten serial.

      Aglayaa

      Usuń
    13. Ktoś oglądał szósty sezon Gry o Tron? Ten sezon zdecydowanie należał do kobiet :P

      Usuń
    14. Cały czas ktoś poleca mi Grę O Tron, ale nie wiem czy mi się to spodoba.. Poza tym moim goalem na wakacje jest dotarcie do 6 sezonu PLL XD

      Usuń
  15. A Orphan Black ktoś zna, czy jestem jedyna? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam, a o czym to jest? :)
      Dystyp

      Usuń
    2. Słyszałem, ktoś mi mówił, że mi się spodoba, ale jestem sceptycznie nastawiony. Mam wrażenie, że to podobne do PLL, a ja mam tego serialu dość po 6 sezonach tego samego xd

      Usuń
    3. Skopiuję, sama nie wiedziałam, jak to opisać: 'a, Sarah, będąc świadkiem samobójstwa dziewczyny, która wygląda tak jak ona, postanawia przejąć jej tożsamość, przez co trafia w sam środek śmiertelnego spisku.' więcej od siebie powiem tyle, że po drodze spotyka coraz więcej swoich własnych 'klonów'. polecam serdecznie:-)

      Usuń
    4. Thriller :) Chyba to moja kolejna lektura
      Dystyp

      Usuń
    5. nie lektura a serial :D

      Usuń
    6. Na serio? A myślałam, że to książka xD
      Dystyp

      Usuń
  16. A ja polecam "Kwiat pustyni", "Moj pan i wladca" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o czym 'kwiat pustyni' jest? chcialam zawsze zobaczyc ale nie mialam jakos checi i czasu

      Usuń
    2. Jeśli to jakieś książki życiowe to ja podziękuje xD
      Dystyp

      Usuń
    3. Ja też polecam 'Kwiat pustyni' :) Bardzo ciekawy film. Wzruszyła mnie opowieść o tej modelce, która bardzo dużo wycierpiała, by zajść tak wysoko.
      Polecam również 'Niezgodną'. Kolejne części, czyli 'Zbuntowana' i 'Wierna' nie są już taki dobre.

      Usuń
    4. Opis zycia Waris Dirie, to jak z namiotu Nomadow wyjechala w miasto i stala sie modelka.
      Moze zyciowe moze nie, mozna poczytac o tym jak w niektorych miejscach traktowane sa kobiety.
      Stella435-fan

      Usuń
    5. Niezgodna jest super, również polecam

      Usuń
    6. Ja akurat polecam ksiazke :P

      Usuń
    7. A ja jej akurat nie toleruje, nie podeszła mi w żaden sposób

      Usuń
  17. To ja zmieniam temat.
    Czemu na blogu jest tak mało konkursów (oczywiście na stylizacje)?
    Mi nawet nie są potrzebne nagrody, ale ta możliwość realizacji no i podsunięcie pomysłu na stylizacje.
    Pozdrawiam,
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem robić więcej konkursów, ale pod ostatnim było mało zgłoszeń (chyba 15?) i wiele osób pozapominało się zgłosić :c

      Usuń
    2. no ale teraz blog jest chyba bardziej popularny...

      Usuń
  18. To może przejdziemy na temat muzyki. Macie jakieś faworyty wśród ostatnio wydanych singli, albumów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe single Banks i Brooke Candy są sehr gut moim zdaniem.

      Usuń
    2. Takk! Brooke Candy mnie tak zaskoczyła i to tak pozytywnie ahh!

      Usuń
    3. Dzisiaj Alter Bridge wrzuciło pierwszą piosenkę (show me a leader) z nowej płyty (the last hero) do eteru
      Ale pewnie nikt z Was nie zna tego zespołu..

      Usuń
  19. Ogólnie macie jakichś swoich idoli muzycznych? Jak tak to kto :D
    U mnie największymi idolkami są Beyonce, Gaga, Adele, Lana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubie riri, ale nie mam tak ze tylko jej slucham i gwalce jej kawalki calymi dniami.
      Stella435-fan

      Usuń
    2. Wyżej wymienione kobiety są moimi idolkami, jednakże poza nimi lubię także posłuchać Ariany, Rihanny także, uwielbiam też Się, Katy Perry..

      Usuń
    3. Też lubię Adele :)
      Słucham głównie tego co mi wpadnie w ucho. Czasem to Radia Maryja muszę słuchać, bo moja mama zapuszcza je na cały dom :P

      Usuń
    4. Ja lubie Twnety One Pilots, mają śweitne kawałki, ale największym moim idolem jest Avicii, mam folder poświęcony jego piosenkom
      Dystyp

      Usuń
    5. Ja od jakiegoś miesiąca słucham Andy'ego Blacka ( nwm jak poprawnie odmienić), trochę inna muzyka niż wymieniona wyżej,ale może się spodoba. Ja też nacodzień słucham głównie Rihanny i Beyonce, więc miła odmiana. ;)

      Usuń
    6. Ja od niedawna jakoś polubiłam wszystkie gatunki, zaczynając od polskiego&rosyjskiego rapu kończąc na klasyce i rocku... 21pilots mają dwie super piosenki, reszty nie znam, ale ogólnie zespół fajniutki :)

      Usuń
    7. To ja chyba mam kompletnie inny gust. Największą fanką i chyba największy sentyment mam do Arctic Monkeys. Lubię także MUSE, TLSP i Lane del Rey.

      Usuń
    8. Ja mogę jeszcze polecić Lorde, Laurel, MO, Borns, Maverick Sabre, Alina Baraz, Oh Wonder, Ruelle, Vance Joy, Troye Sivan, Zella Day

      Usuń
    9. Także słucham tego co mi w sumie wpadnie w ucho, ale wyżej wymienione to takie moje najbardziej ulubione :D Dodatkowo też uwielbiam słuchac muzyki klasycznej :)

      Usuń
    10. Oooo, Także słucham duzooo muzyki klasycznej, ale to już od kołyski :)

      Usuń
    11. Witaj w klubie :D Muzyka klasyczna towarzyszy mi całe moje życie. Zresztą jestem muzykiem, uczęszczam do średniej szkoły muzycznej :D

      Usuń
    12. Arctic Monkeys to akurat zespół mojego życia pół roku temu, jakoś ostatnio przestałam ich słuchać :|

      Usuń
    13. Bo czekamy na nową płytę! Alex kończy z Milesem trase, więc miejmy nadzieję na nowe cudo :)

      Usuń
    14. Ja mam w rodzinie kiliku muzyków. A Ty grasz na jakimś konkretnym instrumencie?

      Usuń
    15. Tak, gram na fortepianie, we wrześniu zacznę 10 rok nauki :D

      Usuń
    16. Ale super! Sukcesów :)

      Usuń
  20. Bardzo lubię oglądać tureckie seriale:
    - 'Wspaniałe stulecie' bardzo ciekawa opowieść oparta na faktach, oglądałam sułtankę Hurrem, a teraz Kosem :)
    - 'Tylko z tobą' pierwszy sezon jest fajny, ale drugi to już patologia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Wspaniałe Stulecie *-*, ogólnie Tureckie seriale są super, bardzo lubie Sezon na Miłość

      Usuń
    2. tureckie seriale.....................................♥ ogólnie to w Wspaniałym Stuleciu można poczuć klimat prawdziwej, pięknej Turcji, szczególnie polecam go osobom które w owym kraju nie były, a chcą odwiedzić (:

      Usuń
    3. Ja lubię ogólnie historyczne seriale i filmy, kocham wspaniałe stulecie :D

      Usuń
    4. no teraz raczej nikt nie myśli o Turcji jako kraju, który chcemy zwiedzić........

      Usuń
  21. Szkoda, że ten post jest dodany dzisiaj. Mam jakiegoś kompletnego doła pod każdym względem, więc jedyne na co mam ochotę to krótkie drzemki i wszelkie formy "nicnierobienia", ale mam nadzieję, że wieczorkiem może się uaktywnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, witaj w klubie :) Też mam taki fatalny "okres w życiu" ostatnio :)

      Usuń
  22. Ja ostatnio bardzo wkręciłem się w Pretty Little Liars, Paweł mi polecił i jestem pod wrażeniem. Naprawdę super serial, polecam wszystkim którzy nie wiedzą co obejrzeć XD Poza tym kiedyś oglądałem Glee, ale się skończyło więc już nie mam co oglądać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był super. Teraz jest 6/7 sezon (?) i jest średniawka, ciągną to na siłę :/ Ciągle to oglądam, ale pewnie to rzucę jak supernatural ( 11sezonów a wszytskie takie same)

      Usuń
    2. Tak ja mam tego już tak dość, 3/4 sezon to była taka miazga, 5 był ok taki jak 1 i 2 a 6 to mess a już wgl ten sezon "b" co to za cyrk ja się pytam?

      Usuń
    3. Ja po pierwszych odcinkach PLL się znudzilam. Oglądałam Glee, jest świetny, mogę polecić Skins i Plotkare.

      Usuń
    4. Tak, Glee było świetne... Zakończenie mnie zniszczyło :(

      Usuń
    5. Ja SPN będę oglądać zawsze, serial do którego mam ogromny sentyment i którego nie mam serca porzucić. Niestety gdy Erick odszedł wszytsko się zepsuło.

      Usuń
    6. Zgadzam się, zakończenie słabe , takie nijakie :/ jeżeli glee Ci się spodobało to jest duże prawdopodobieństwo, ze Skins także polubisz :)

      Usuń
    7. Glee w ogóle w jakimś stopniu jest podobne do skinsów? Bo to musical i tak, nie wiem no, nie oglądałem

      Usuń
    8. Skoro tak mówicie, to może warto spróbować. Dzięki za polecenie :D

      Usuń
    9. Także opowiada o grupie przyjaciół w tym samym wieku co w glee i o ich problemach (sercowych, zdrowotnych, rodzinnych). Nie jest to musical, ale godny zobaczenia. Jest o tyle fajny, ze po dwóch sezonach zamieniają się bohaterowie, więc nie nudzi. :)

      Usuń
    10. Ooo super! Chętnie obczaję :D

      Usuń
  23. Miło się pisało, ale już oczy mnie pieką, więc musze odpocząć, może wieczorem jeszcze popisze ;)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja za to mam słodko-gorzką historię (a takie lubie najbardziej). Odebrałem lapka z naprawy i moja radość nieogarnięta, uruchamiam go i podział może z 20 minut :''') jutro jadę z nim z powrotem po zwrot pieniędzy i do innego serwisu. Ogólnie wyczuwam, że to jego koniec [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może laptom ma już swoje lata :D

      Usuń
    2. Ja też niedawno miałam laptopa w naprawie. Morał? Chińskie produkty się nie opłaca nawet za półdarmo kupować, następnym razem wysilę się na sprzęt za 5000 tysięcy. :') Przynajmniej warty swojej ceny

      Usuń
    3. Miałam kiedyś taką sytuacje, że po włączeniu lapka pokazywał mi się czarny ekran i w ogóle nic nie działało. Zawiozłam go do serwisu, a następnego dnia dzwonią, że już działa. To prawdopodobnie było jakieś spięcie czy coś, bo wystarczyło wyjąć akumulator(?) i z powrotem włożyć. haha

      Usuń
    4. Teraz na początku lipca miał trzy lata jak go dostałem. Nie znam się, ale może to to. Chociaż nie był zniszczony a ja dbam o swoje rzeczy wiec nie wiem. Zarobię sobie na nowego :''')

      Usuń
    5. Ojejku, ale masakra.. Ja kiedyś miałem z laptopem takie problemy, że ciągle włączał się w negatywie XD Do dziś nie wiem co się działo, ale w końcu problem sam zniknął... ¯\_(ツ)_/¯

      Usuń
    6. Widzę chyba nie tylko mam problem, że każdy nowy sprzęt w moich rękach kończy się katastrofą :)

      Usuń
    7. Ogólnie jeszcze dzisiaj biegłem do domu, bo padał deszcz i na schodach wypadł mi telefon z kieszeni. Mam takie trzy wgniecenia na krawędzi obidowy i tak nad tym ubolewam

      Usuń
    8. Boże, współczuję ci. Jakiś pechowy dzień w sprawie elektroniki widzę...

      Usuń
    9. Też miałam czarny ekran u HP sprawdzian sposób i zobaczyłam zaoszczędziłam fajsy włączyłam pojawił się czarny ekran to wyłączyłam odpiełam ładowarkę myszkę wyjęłam baterię położyłam lapka trzymałam przycisk zasilania przez 15s i już wszystko działało :)

      Cukier_98

      Usuń
    10. Ja kiedyś miałem lapka, z którego korzystałem 8 lat, był tak dobry i cały czas świetnie działał. Jakoś rok temu zepsuły się zawiasy i nie mogłem go zginać bo bym go połamał :')

      Usuń
    11. Oo, ja kilka dni temu miałam problem z laptopem. Włączał się, ale był czarny ekran i nic się na nim nie pojawiało. Oddaliśmy laptopa znajomemu, który się tym zajmuje i okazało się, że winą była grafika - wystarczyło wyczyścić i działa jak trzeba.

      Dodam, że laptopa dostałam jakieś 9 lat temu i do dziś jest 100% sprawny. Jedyne, co w nim wymieniałam to klawiaturę, ze względu na to, że odpadły mi ze starej dwa klawisze i gdzieś je zapodziałam. Uwierzcie mi, że opłaca się czasami kupować droższe rzeczy, co rusz słyszę jak znajomi kupują laptopy po 2 tysiące i cieszą się nimi często niedłużej niż 4 lata, mój kosztował 4.800 i naprawdę jest świetny już od tylu lat.

      Usuń
  25. A pamieta ktos "skazanego na smierc"? :D to serial mojego dziecinstwa i niedawno zaczelam go ogladac.. wciaga na maksa :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam :D Mój tata bardzo lubił to kiedyś oglądać. Czasem oglądałem z nim :D

      Usuń
    2. Ile to już lat temu?

      Usuń
    3. Chyba teraz jest to od pierwszych odcinków emitowane co niedzielę na tvn7. Swoją drogą zamiast emitować te trudne sprawy, dlaczego ja, ukryta prawda itd., mogliby puścić jakieś dobre zagraniczne seriale..

      Usuń
    4. wlasnie dlatego na niego trafilam i stad wzial sie pomysl zeby zaczac go znow ogladac :) natrafilam na jeden odcinek w tv :D
      Stella435-fan

      Usuń
    5. Pamiętam, jak kiedyś nie mogłam przepuścić żadnego odcinka Skazanego na śmierć, uwielbiam to! :)

      Usuń
  26. Hmm siedze sobie tak przed tv i oglodam Ranczo pieresze odc. Jenyy jak ja sie nie moge doczekać nowego sezonu :D Szkoda tylko bo to chyba ostatni :(
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, ja rancza nigdy nie lubilam :/
      Stella435-fan

      Usuń
    2. Ja rancza regularnie nie oglądam, ale czasami z przypadku lubię :D

      Usuń
  27. Skoro mowa o serialach m.in Glee produkcji Ryan'a Murphy'ego i Brad'a Falchuk'a. Co uważacie o American Horror Story i Scream Queens, bo ja się zakochałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi sezon AHS to cudo

      Usuń
    2. Cały czas mnie przekonujesz żebym zaczął oglądać, a ja wciąż się boje XD

      Usuń
    3. Co do Scream Queens, obejrzałem jeden odcinek i byłem lekko zniesmaczony. Takie seriale nie są dla mnie...

      Usuń
    4. SC po pierwszym sezonie jak dla mnie stało się już kultowe i serdecznie polecam.
      Ogólnie ludzie narzekają, że AHS z sezonu na sezon robi się coraz słabszy, a mnie właśnie te ostatnie najbardziej przypadły do gustu, szczególnie Coven.
      Ja się szczerze zakochałem w American Crime Story i ten też polecam. Odcinki, w których toczy się proces są genialne

      Usuń
    5. Sceam Queens dałam szansę, ale niestety odpuscilam sobie. AHS oglądałam piewszy sezon-bardzo dobry i trzeci - niestety dużo mniej mi się podobał. Teraz czas na kolejne serie, ale muszą zaczekać w kolejce ;)

      Usuń
    6. Ja zaczelam ogladac AHS, chyba ten sezon o psychiatryku ale nie pamietam ktory to. I po paru odcinkach mi sie nie spodobal, nie wciagnal mnie ;)
      Stella435-fan

      Usuń
    7. Obiektywnie patrząc to Asylum najlepiej się wpisuje w koncepcję serialu, ale dla mnie był chory i niesmaczny. Coven za to miał atmosferę, która mnie oczarowała ;) Plus rola Lange najbardziej utkwiła mi w pamięci i za nią zdobyła Emmy

      Usuń
    8. Asylum i Freakshow najlepsze moim zdaniem. Pierwszy sezon był w porządku, Hotel też, chociaż za duże luki w fabule, niepotrzebne rozciąganie niektórych wątków w czasie i za dużo zbędnych postaci. Coven to taka sieka dla nastolatek, tragedia.

      Usuń
    9. Ja najbardziej sobie cenię też właśnie asylum za mocną zwięzłą fabułę, heartbreaking zakończenie i ten vibe lat 60 + nigdzie nie dzieją się chyba gorsze horrory niż w szpitalach/zakładach psychiatrycznych. Zabieram się za Freak Show od kilku tygodni i boję się, że tak mi się nie spodoba jak reszcie ludzi xd

      Usuń
    10. Jeśli chodzi o American Horror Story - uwielbiam! SQ nie miałam okazji obejrzeć :)

      Usuń
  28. A może spóźniona ale napiszę coś od siebie wakacje skończyłam byłam w Ołstrolli i było super te wszystkie wrażenia i przeżycia niezapomniane :) Z muzyczki lovciam Ellie Goulding Walker'a Riri a Tove Lo Scars ubóstwiam i jeszcze do najlepszej serii filmowej, a także G-eazy i Bebe Rexha Me Myself & I książki pokochałam Plagę Samobójców polecam całą serię i jeszcze 18 sierpnia premiera Epidemia kolejna część a także Rywalki i Elita i Jedyna i Następczyni i Korona oraz Ugly Love i Panika i Agatha Christie ABC Murders a z filmów Cała Seria Niezgodna która składa się z Niezgodna i Zbuntowana i Wierna oraz Lucy i Cała seria Resident Evil i Resident Evil Apokalipsa Resident Evil Zagłada i Resident Evil Afterlife oraz Resident Evil Retrybucja oraz serial AHS : Asylum, Sabat, Freak Show, Hotel oraz niedawno zaczęłam oglądać Zagadka Hotelu Grand i niedawno wciągnełam w granie w Overwatch i Dying Light i Dying Light The Following a także TS4 i Don't Starve i Minecraft i Youtubers Life i In Verbis Virtus i The Flame In The Flood a wy polecacie jakieś filmy książki lub piosenki? :)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z seriali kocham jeszcze Nastoletnia Maria Stuart i Miecz Prawdy

      Usuń
  29. na stardoll mnie nie było ostatnimi czasy wiec nie mg sie wypowiedzieć na ten temat ale bardzo szybko minął ten rok i mam nadzieje że na jednym się nie skończy :*

    OdpowiedzUsuń
  30. A poleci ktoś jakieś przepisy na ciasta?

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od siebie mogę z całego serca polecić Tort Pavlova! :) Przecudne, jeśli ktoś lubi bezę.
      Nie chcę tu wklejać przepisu, bo jest dość długi, ale chętnie podzielę się linkiem:
      http://www.kwestiasmaku.com/desery/bezy/pavlova/przepis.html

      Usuń