Obserwatorzy

piątek, 15 lipca 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Po tygodniu przerwy admini dla odmiany podarowali nam kolczyki, na całe szczęście nie do salonu piękności więc to już duży plus na wstępie. Można je zakupić w sklepie MS.TQ za 12sd lub 11sd ze zniżką dla Royalty. Polecamy kolczyki, jeśli cenicie sobie w stylizacji starannie dobrane dodatki. Ofc. zachęcamy do odbioru, bo nie ma wiele kolczyków do apartamentu, tym bardziej tych za darmo.

Outfity:
Paweł: Jestem bardzo zadowolony z tego gifta, miło mi się z nim robiło stylizacje. Od samego początku wiedziałem, że chcę się pobawić odcieniami niebieskiego. Tak dla sprawdzenia narzuciłem na siebie golf oraz sweterek i ich połączenie mi się całkiem spodobało więc je zostawiłem. Dobrałem złote buty i błękitną torebkę inspirowaną SLP ze złotym łańcuszkiem. Na koniec dodałem wielką czarną rozwianą spódnicę, bo nic innego mi nie pasowało. Do tego zmiana włosów, bo inaczej kolczyki by lewitowały :')

Bartek: Podejść było wiele. Od samego początku wiedziałem, że połączę te kolczyki z tą sukienką. Lecz nie pasowała mi góra sukienki, więc postanowiłem ją zakryć topem połączonym ze złotym chokerem. Stylizację dokończyłem błękitno-złotą torebką i pudrowymi szpilkami

Michał: Dziwnie było zaczynać od samego końca. Natomiast to co widzicie, to tak naprawdę połączenie dwóch kompletnie różnych stylizacji. Osobno nie były wystarczająco dobre, ale razem stworzyły coś z czego jestem zadowolony. Dużo wzorów i żywe kolory to mój sposób na wykorzystanie tych kolczyków.

Natalia: Bazę, czyli granatowe body i spódnicę z Balmain Tribute, stworzyłam od razu, jednak ostateczna wersja powstawała długo. Postawiłam na złote i srebrne akcenty, mimo że nieczęsto łączę ze sobą te dwa kolory. Najwięcej czasu zajęło mi zdecydowanie się na to, co umieścić pod prześwitującą spódnicą, a do mojego końcowego wyboru nadal nie jestem do końca przekonana. Zrezygnowałam z dodania jakiejkolwiek torebki, bo nie chciałam, żeby stylizacja wydawała się przesadzona.

Ankieta:

Wyniki:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

22 komentarze:

  1. Kolczyki mi także przypadły do gustu :) Oddaje głos na FunOpler.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolczyki, mój głos wędruje do Bartka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolczyki, mój głos wędruje do Bartka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej. W ostatniej nie rozumiem uzycia tego "płaszcza" :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolczyki są świetne, od dawna mam je w swojej stardollowej szafie.
    Najbardziej podobają mi się bomby kolorystyczne, a w szczególności stylka Bartka.
    Ostatnia stylizacja urzekła mnie innym podejściem do tematu, jest bardziej stonowana. Po prostu świetna.
    Co do pierwszej stylki...jest fajna, tylko wolałam doll uplooad w innych włosach. Tych nie ciepie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój głos leci do Michała, zrobił cudowną stylizacje. Aczkolwiek Bartek też zrobił bardzo fajną stylkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kolczyki, ogólnie uwielbiam dopełniać stylizację kolczykami na sd. :D
    Wszystkie stylizację są bardzo dobre, tym razem chyba powstrzymam się od głosu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi sie ostatnia i glos na nia.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, ale mój głos leci do FunOplera :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że włosy zabiły stylizację Pawła, niestety. Nie mogę zdecydować się pomiędzy Bartkiem a Michałem, więc nie głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. To uczucie, kiedy każda stylizacja ci się podoba i nie masz pojęcia na kogo zagłosować...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaglosowalam na ostatnią stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddaję głos na FunOpler. c;

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój głos leci do Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Głos na pierwszą stylizacje uważam że jest przecudna ze względu na kolorystykę i wykonanie

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja Aglayi zabrała moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam dylemat pomiędzy 1, a 2. Ostatecznie oddałam swój głos na pierwszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne stylizacja! Oszałamiające wręcz!

    OdpowiedzUsuń