Obserwatorzy

sobota, 2 lipca 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Wybaczcie, że post pojawia się dopiero dzisiaj, ale miałem wczoraj późną wizytę u doktora (hehe) i publikacja posta trochę się przesunęła. 
W tym tygodniu ponownie załoga stardolla dodała gifta w postaci ubrania, a dla nas to ofc. uśmiech od losu :') Tym razem dostaliśmy prześliczną torebkę przez ramie inspirowaną torebkami "Kelly" Hermes. Można ją także zakupić w sklepie It Girls za 14sd lub 13sd ze zniżką dla Royalty.
Naszym zdaniem torebka jest fantastyczna, nikt raczej nie miał większych problemów ze stworzeniem outfitu z tym giftem. Radzimy ją zgarnąć, stardoll cierpi na brak zielonych ubrań i dodatków więc to idealna okazja na poprawienie naszych Stardollowych szaf.

Nasze outfity:
*znowu w ten sposób, ale pięć dollek nie zmieści się w jednym rządku i screen będzie wystawać, a jednocześnie nie chciałem żeby stylka Natali jako jedyna znajdowała się na dole więc stylka Pawła też przeszła na dół >.<*


Paweł (Uplooad): To była długa podróż. Do torebki przyczepiłem futrzany brelok, do niego dopasowałem ołówkową spódnicę. Skoro byłem już w kolorystyce brązu doszedłem do wniosku, że zakryję całe nogi wysokimi kozakami, do których dobrałem okulary i kurtkę. Sweterek znalazł się tu na końcu, bo nic mi nie pasowało do gifta więc miałem go zakupić, ale ćśś!

Bartek: Chciałem stworzyć taki a'la codzienny, ale jednak elegancki look. Dlatego postawiłem na świetny płaszcz z Hot Buys'ów. Pod spód dałem cekinową spódniczkę i niebieski golf/body. Stylizację dopełniłem kozakami o niebieskiej poświacie.

Michał: Ja swoją stylizację zacząłem od połączenia torebki z  z moimi ulubionymi spodniami. Do całości dołączyła koszula z kontrastującym wzorem oraz pasek, który załagodził przejście miedzy góra, a dołem. Na sam koniec dobrałem pasujące kolorystycznie szpilki.

Paweł (HannahCool1232): Kolor torebki jest bardzo rzadki na Stardoll więc stwierdziłem, że warto kombinować z innymi odcieniami zieleni. Na tym etapie pojawiło się body khaki, którego użyłem jako top. Dół body zakryłem szerokimi spodniami 1/2, do których dobrałem kolorystycznie pasujące dodatki. Całość uzupełniłem brelokiem, bo bez niego stylizacja wydawała się jakaś pusta.

Natalia: Torebkę połączyłam z zielonymi spodniami z kolekcji Marc Jacobs Tribute. Dodałam czarny płaszcz i bluzkę z głębokim dekoltem. Długo zastanawiałam się, co powiesić na szyi, ponieważ w swojej szafie nie mogłam znaleźć pasującego naszyjnika. W końcu zdecydowałam się na szalik w ciemnym kolorze z MSW 2015.

Ankieta:

Wyniki:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

22 komentarze:

  1. Torebka to chyba najlepszy gift dotychczas. Dzisiaj urzekła mnie stylizacja Natalii. Podoba mi się też kolorystyka w stylce Uplooad. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do gustu bardzo przypadły mi stylki Uplooad'a oraz Natalii. Ostatecznie zagłosowałam na Natalie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wahałam się nad pierwszą i ostatnią, ale ostatecznie wybrałam Uplooad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i ostatnia swietne, nie wiem ktora wybrac.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka faktycznie genialna. Stylizacja Natalii mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszym zdaniu pod logiem jest literówka ;) Pisze "gita" zamiast *chyba* "gifta".

    Torebka jest świetna. Urzekły mnie stylizacje proponowane przez Pawła oraz Natalię. Ostatecznie mój głos leci do Uplooad :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, w tym poście wszystkie stylizacje są ładne! Moimi faworytami są Bartek (cholernie Ci zazdroszczę tego płaszcza) i Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia i Bartek bae dzisiaj,ale ostatecznie głos na ostatnią pracę :)

    OdpowiedzUsuń

  9. W tym poście spodobała mi się stylizacja Natalii i Pawła ale ostatecznie wybrałam natalie :) Zakochałam się w jej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja przecudowna!
    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie kolorystycznie wygląda stylka uplooad ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja Michała spodobała mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje są świetne, nie wiem jeszcze na kogo zagłosuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje, najchętniej zagłosowałabym na dwie osoby, ale - no cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg pierwsza jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylizacja mnie urzekła swoją kolorystyką!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje. Trudny wybór, ale zagłosowałam na pierwszą. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylka zdecydowanie najbardziej mi się podoba :) kocham taką kolorystykę

    OdpowiedzUsuń