Obserwatorzy

wtorek, 19 lipca 2016

Sandcastles

24 komentarze:

  1. Wow, Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna i wyróżniająca się na tle innych. Każdy element świetnie ze sobą współgra, nawet paznokcie, haha :D Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zarąbista :D świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaje*ista, nic dodać nic ująć. Świetna gra kolorów i dbałość o szczegóły.
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, turban i gorset jak z kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, nie sądziłam, że takie połączenie kolorystyczne może tak genialnie wyglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łee też miałem w planach połączyć turban z tymi spodniami >.< Turban + top faktycznie jak z jednego manekina, świetna stylka

    OdpowiedzUsuń
  8. Turban i top to idealne połączenie. Reszta jest dziwna, chaotyczna. Nie ma ładu składu. Niezbyt mi się podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! Super połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba tylko połączenie turbanu z topem, reszta jest dla mnie średnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie fajna, ale bez specjalnej rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow i jeszcze to dobranie kolorków =^.^=

    Cukier_9

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiscie top i turban to swietne polaczenie, reszta mi sie nie podoba.
    Lulutelulu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra! Dzisiaj się tak ubiorę haha

    OdpowiedzUsuń