Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lipca 2016

Tygodniówka

Ja wiem :') Zaczynam się zastanawiać i to tak już poważnie, w jaki sposób utrzymać komentujących przy blogu xd Podejrzewam, że chodzi o brak różnorodności w postach, ale uwierzcie ja się staram to rozwiązać >.< Zdradzę Wam, że planuję coś większego na przyszłe tygodnie więc możecie się czegoś spodziewać. Modlę się, żeby mi do wyszło. 
W tym tygodniu, hmm w sumie nie było źle, ale wciąż mam wrażenie, że ta ilość komentujących spada :v Nie to żebym był niezadowolony, około 20 komentarzy pod każdym postem to bardzo dużo, ale mając w pamięci to, że kiedyś średnia ilość komentarzy wynosiła 30 komentarzy, to trochę odczuwa się tę stratę xd 
Postanowiłem trochę posprzątać na liście, sprawdźcie dla pewności czy przez przypadek kogoś niewłaściwego nie podkreśliłem. 
Na listę trafiły dwie nowe osoby: Stella435-fan oraz marta2808. Gratuluję dostania się na listę oraz dziękuję za taką aktywność z Waszej strony, od przyszłego tygodnia będziecie brane pod uwagę w losowaniu nagród! :-)
Osoby, które skomentowały każdego posta: 15
Osób komentujących w minionym tygodniu: 32

Nagrody za miniony tydzień:
Różowa torebka - Karoliss12
Sukienka - karolinnaaa2222
Niebieska torebka - Katniss-ne
Buty - ZuZia_ZaPi
Kapelusz - Truskawka1616

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, interesują mnie buty ;D
    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!
    Zglaszam się, marzę o białej koszuli. <\3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, interesuje mnie biała koszula :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, interesuje mnie biała koszula.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula! *.* byłabym przeszczęśliwa gdyby trafiła do mojej szafy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjeżdżam w niedzielę 24 lipca, wrócę 31 lipca

      Usuń
    2. Okej :( Ominą cię takie atrakcje :c

      Usuń
  6. Dziękuję za buty ;3 w tym tygodniu nic mnie nie interesuje. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wróciłam, zacznę komentować od następnego posta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! W tym tygodniu się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że zostałam wpisana na listę. c;
    Do końca lipca będę komentować bloga bardzo rzadko, możliwe, że wcale, bo jestem na wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odbiorę nagrodę - dziękuję.
    Nieregularnie komentuję, bo mam dużo zajęć, ale jak tylko mam czas, to nadrabiam.
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje! :)
    Mnie się marzy biała koszula najbardziej! :') ale nie posiadam żadnej z tych rzeczy i z każdej będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim! :)
    Interesuje mnie koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się koszula, niezła jest też bluzka z naszyjnikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że zostałam zagrożona, już wracam do komentowania - przerwa była spowodowana tym, że była u mnie rodzina.

      Usuń
  14. Podobaja mi sie biale buty i niebieska koszulka :)
    Jestem na wakacjach i nie mam stalego dostepu do internetu, wracam do domu dopiero 21.08 C:

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta koszula jest cudna i dobrze zrobiona :)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń