Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lipca 2016

Still life

Jak pewnie wiecie, dzięki waszym głosom i komentarzom przeszłam okres próbny i stałam się realnym członkiem załogi bloga. Chciałabym Wam bardzo podziękować za okazane zaufanie; mam nadzieję, że nie zawiodę.
To co widzicie poniżej to ostatnia stylizacja, którą wrzucam przed wyjazdem na wakacje. Wszystkim, którzy w tym okresie też się gdzieś wybierają, życzę udanego wypoczynku. Do zobaczenia za dwa tygodnie!
Naszyjnik - Balmain Tribute | Sukienka - Callie's Picks | Body - Balmain Tribute | Torebka - Balmain Tribute | Buty - Jimmy Choo Tribute

22 komentarze:

  1. Świetna ta stylizacja!
    Jeszcze raz gratuluję i miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba.
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. c;
    Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, wygląda ciekawie :)

    Miłego wypoczynku życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny look!
    Udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega mi się podoba, świetna gra kolorów a i fryzura według mnie tutaj idealnie pasuje. Udanego wyjazdu ^^
    Btw. prawie dostałem zawału jak byłem przy "ostatnia stylizacja" http://i.imgur.com/SGDQB8N.gif

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i kolorystyka!
    Udanego wyjazdu :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna, robisz naprawdę swietne stylizacje.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba :) baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna! Życzę przyjemnego wypoczynku, gratuluję zresztą :) Ja ciągle jestem na "wyjeździe" w innym domu XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się ten choker, ale baza bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! :)
    Stylizacja bardzo ładna.
    Życzę ci miłej zabawy na wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna! Bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna, super akcesoria dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo dodawaj tylko takie i rób tylko takie :O

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  17. To szare body psuje sytuację, ale nie jest tak źle, reszta się broni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja <3
    Miłego wypoczynku i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Bardzo się ciesze, że będziesz dalej tu pisała.
    Lubię takie skomplikowane połączenia + dobry kolor szminki
    Czekam na kolejne looki:)

    OdpowiedzUsuń