Obserwatorzy

piątek, 29 lipca 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Już trzeci tydzień z rzędu (wow) admini dali nam ubranie w prezencie, tak samo jak w zeszłym tygodniu - sukienkę. Mamy mieszane opinie na temat tej sukienki, ale przeczytacie je w opisach stylek xd Gifta można ofc. zakupić w sklepie Milionare Mansion Fashion za 23/21sd. Nie wiem czy warto ją polecić, ale jest darmowa więc jeśli macie możliwość zgarnięcia jej to chyba nawet jest tego warta. Zawsze coś więcej w szafie no nie? :-)

Stylizacje:
Paweł: Od razu po odebraniu sukienki wiedziałem, że połączę ją z chokerem, którego kupiłem dzień wcześniej, chciałem postawić na więcej koronki, ale pomyślałem, że przesadzę więc wybrałem bezpieczną opcję ze srebrnymi dodatkami, które unowocześniają (lol?) stylizację.

Bartek: Przyznam, że ta sukienka jest chyba jednym z lepszych giftów od adminów. Na początku sukienkę trochę powiększyłem, gdyż dla mnie była ona zbyt krótka. Na doll zarzuciłem pelerynę od Mcqueen'a, a także uzupełniłem stylizację srebrno-czarnymi dodatkami.

Kasia: Sukienka mnie nie urzekła - ładna góra z marnym dołem - dlatego postanowiłam zakryć go spódnicą. Do powstałej dzięki temu sukience o charakterze wieczorowym dobrałam pasek sado-maso i sandałki na paseczkach. Całość uzupełniłam srebrną biżuterią i metalową torebką. Do tego hollywoodzki fryz i ciemna szminka.

Michał: Sukienka sama w sobie ogromnie mi się spodobała, ale tworzenie z nią stylizacji to była katorga. Nic mi do niej nie pasowało, a z drugiej strony nie chciałem jej za bardzo przykrywać. Skończyło się na tym, że połączyłem ją z płaszczem i body, które widzicie w postaci malutkich rękawków. do sukienki dorobiłem również dekolt oraz dobrałem kolorystycznie dodatki - buty w odcieniu ciemniejszego różu i czarno-białą torebkę.

Ankieta:

Wyniki:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

22 komentarze:

  1. Sukienka sama w sobie mi się podoba, choć nie wiem, czy kiedykolwiek ją użyję. :P
    Do gustu przypadła mi 1 i 4 stylka. Ostatecznie zagłosowałam na czwóreczkę, głównie ze względu na uroczy szczegół w postaci rękawków. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest całkiem fajna, ze stylizacja najbardziej spodobała mi się Kasi ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko mi wykorzystać tę sukienkę, ale ogólnie jest ładna (nie licząc górnej części). Spodobała mi się jedynie druga stylizacja. clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest całkiem ładna, w każdym razie lepsza od poprzednich darmówek.
    Najbardziej spodobała mi się stylizacja Bartka i Michała.
    Po dłuższym namyśleniu uznałam, że zagłosuję na ostatni look. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są bardzo dobre. Oddaję głos na Kasię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na 4 stylizacje. Co do 0rezentu, to może go użyje. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja Bartka mnie totalnie zauroczyła ♥ Reszta stylizacji również mi się podoba, ale minimalnie mniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje :) Głosuję na Uplooad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka nie podoba mi sie. Nie glosuje, podobaja mi sie stylizacje Bartka i Kasi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj głos na Bartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje mi sie podobaja, sama nie wiem na kogo zaglosowac :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się wszystkie, ale najbardziej druga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie wybor byl prosty- Kasia.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia rzadzi! ;)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, wszyscy świetnie sobie poradziliście :D
    Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka kiepska, ale dzisiaj Michał

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie druga wygląda najlepiej. Sukienka do najładniejszych nie należy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasia skradła moje serducho :D

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń