Obserwatorzy

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Cold Water

27 komentarzy:

  1. Nie jestem przekonana do połączenia golfu z tym topem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna. Brakuje mi tu jeszcze jakiegoś niebieskiego akcentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co mi tu nie pasuje, ale niezbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dol mi sie podoba, gora troche mniej.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się te body pod spodem

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu teraz co druga stylizacja ma taką nazwę :| mi również się nie podobają body w tej stylizacji. clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory, ale nie jestem przekonana do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalna! Spodobała mi się za tą oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi nie gra... Może gdyby torebka była w granacie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. To chyba przez szary top.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że bez szarego topu byłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieskie body mi nie pasuje, lepiej byłoby bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się.

    Rouxrogue

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakaś taka szara i smutna, brak w niej życia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się :/

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  16. też zrezygnowałabym z chabrowego golfu, bo nie ma do niego żadnego nawiązania, ale reszta wygląda fantastycznie, zwłaszcza pod względem kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś mi tu nie pasuje
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń