Obserwatorzy

niedziela, 7 sierpnia 2016

Tygodniówka

Witam Was kochani. Dzisiaj nietypowo, bo to ja piszę tygodniówkę (ja-czyt. FunOpler ;P). Paweł odpoczywa, ale to nie oznacza, że tygodniówka się nie ukaże. Miniony tydzień nie należał do najlepszych. Na liście się trochę pozmieniało, więc zachęcam zajrzeć.Niestety, ale muszę usunąć z listy Karolinnaaa2222. Bardzo mi przykro, ale musiałem, gdyż od dłuższego czasu nie komentowałaś. Na listę trafia jedna nowa osoba- swag10girl. Gratuluję i dziękuję za komentowanie. Od przyszłego tygodnia bierzesz udział w losowaniu nagród. Mam nadzieję, że wytrzymasz z nami jak najdłużej. 
No to czas na statystykę:
Osoby, które skomentowały każdego posta: 10
Osób komentujących w minionym tygodniu: 25

Nagrody za miniony tydzień:
Biała torebka: Stella435-fan
Buty: mal3cka
Czarna torebka: natusia_182
Czerwony blezer: qawerty789
Czarny blezer: Katniss-ne

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

22 komentarze:

  1. W statystykach jest chyba jakiś błąd xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ;) nie mam nic z podanych rzeczy. clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;D
    Bardzo chciałbym top ;D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, interesuje mnie wszystko oprócz tych drugich butów

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, na jakie konto zgłaszać się po ubrania? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, interesuje mnie torebka :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się obojętne mi to co bym dostał XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zglaszam sie, wszystko mnie interesuje. c;

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje!
    Zgłaszam sie, interesuje mnie wszystko poza butami ;)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wszystkim!
    Interesuje mnie bluzka, spodnie i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, mnie NIE interesują tylko pierwsze buty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki ;) Torebka i spodnie są super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Interesują mnie obie pary butów xD

    OdpowiedzUsuń
  14. O, dziękuję :)

    Ja w tym tygodniu jestem zainteresowana drugimi butami oraz torebką tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie przez dwa tygodnie jestem na wyjeździe, więc spadek aktywności z mojej strony nie będzie kogoś dziwił, postaram się komentować jak tylko będę w stanie :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!
    Nie wiem skąd jest bluzka, ale bardzo mi się podoba.
    Zgłaszam się, karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się. Interesują mnie spodnie, mam już bluzkę i torebkę. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!
    W końcu się zgłaszam! Interesuje mnie torba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy będzie problem, gdy nagrodę odbiorę dopiero w czwartek? :/ Interesuje mnie czarny top i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje
    Mnie interesuje bluzka :)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń