Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2016

Tag, you're it


29 komentarzy:

  1. Te włosy do tej stylki są super, bez nich byłaby nudna... WOW
    ola54True

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne spodnie i kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylka! Kojarzy mi się z Michaelem Jacksonem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowa stylizacja. Też skojarzyła mi się z Michaelem Jacksonem ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, jednak gryzie mnie trochę ta kokarda

    OdpowiedzUsuń
  9. ta marynarka jest fantastyczna! całość <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja! Nie wiem czemu ale tak idealnie mi pasuje do tej piosenki ;u;

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś mi nie pasuje :/

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie idealnie, świetnie dobrane dodatki, fryzura. zazdrozczę marynarki :)

    OdpowiedzUsuń