Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

W tym tygodniu admini podarowali nam kolejny prezent, który możemy użyć w dziale. Opaska jest urocza, ale chyba dość trudna do wystylizowania, bo tylko Michał wiedział jak się do niej zabrać. Zresztą przeczytacie o tym poniżej. Jeśli kręci was biżuteria do Salonu Piękności, a nie macie statusu SS żeby odebrać ją za darmo możecie ją zakupić za 14sd. Uwaga, nawet przygotowałem dla Was link - KLIK

Nasze propozycje:
Paweł: Nie miałem kompletnie pomysłu na tą stylizację i pierwszym elementem stylizacji, który mi pasował pod tę opaskę były spodnie, do których dobrałem pasek i koronkowy top. Nad torebką i butami długo się zastanawiałem, bo są o wiele mocniejsze niż reszta stylizacji i bałem się, że zepsują efekt lekkości. Na koniec nałożyłem zwiewną, transparentną narzutkę. Jednym słowem, mess.

Bartek: Na początku nie miałem zbytnio pomysłu na stylizację. Tak latałem po tej szafie, aż nagle trafiłem na blezer z Chanel. Pod blezer założyłem białą koszulę. Na początku chciałem dać czarne, dzwonowate spodnie, ale postanowiłem dodać czarną spódnicę z Balmain. Miałem dosyć ciężki wybór, jeśli chodzi o buty, bo żadne do końca mi nie pasowały. Postawiłem jednak na zwykłe, czarne szpilki. 

Michał: Z początku miałem inny pomysł na stylizację z tą opaską, ale później znalazłem w szafie ten cekinowy golf i koniecznie chciałem go wykorzystać. Bladoróżową bluzką przykryłem tą brzydką kamizelkę, która idzie w parze z golfem i dobrałem do tego spódnicę z piór. Dodatki to prosta kopertówka i szpilki - gift sprzed dwóch tygodni. Jeśli chodzi o samą opaskę to według mnie jest świetna, dziewczęca i delikatna. Myślę, że jeszcze ją kiedyś użyję, więc jeśli macie taką możliwość to polecam jej odbiór.

Natalia: Będę trzecią osobą, która to napisze, ale ja też nie miałam zupełnie pomysłu na stylizację. Po jakimś czasie przeglądania szafy wpadłam na połączenie srebrnej sukienki z rękawami. Dobrałam do niego spodnie i pasujące kolorystycznie dodatki.

Ankieta:

Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

30 komentarzy:

  1. Mój głos oddaje na Pawla, super.
    ola54true

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie zagłosowałam na Pawła, drugi głos oddam z telefonu na Natalię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pierwsza stylizacja jest najlepsza, ale szału nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent sam w sobie jak dla mnie jest okropny, najbardziej mi się spodobały stylizacje pierwsza i trzecia; jeszcze się muszę zastanowić nad wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aghh nie mogę się zdecydować, Michał czy Natalia?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stylizację Michała! Dwie pierwsze też przypadły mi do gustu. Sam prezent nie jest brzydki, jednak należy do tych bezużytecznych. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza najlepsza. Prezentu nie przyjmę, do niczego mi się raczej nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza najbardziej mi przypadla do gustu. Prezent odebralam, moze kiedys sie przyda :D
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja Bartka podoba mi się najbardziej. c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersja Bartka podoba mi się najbardziej. c;

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się stylizacje od Natalii i Michała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moj glos na Natalie :)
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja najlepsza, na nią też oddałam swój głos.
    marinellaSilver

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieźle sobie poradziliście. Mój faworyt to stylka Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś żadna stylizacja mi nie przypadła do gustu lecz oddam glos na pawla bo stylizacja najbardziej podoba mi sie z tu obecnych

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie ten prezent jest całkiem fajny.
    Żadna ze stylek mnie nie przekonuje. Jednakże głosuję na stylkę Pawła, bo uwielbiam prostotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie urzekła pierwsza stylizacja :')

    OdpowiedzUsuń
  18. Średnie jak dla mnie, ale ostatecznie głos na 1.

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej podoba mi się stylizacja Michała

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej mi się podobają 1/3 dlatego jeszcze pomyślę na kogo oddać głos :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Michal #teammichała

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam dylemat pomiędzy 1 a ostatnia stylizacja, ale ostatecznie głos oddany. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paweł. Reszta przekombinowana jak dla mnie :3

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  24. stylizacje Pawła i Michała podobają mi się najbardziej. W tej drugiej niezwykle mi się podoba doll, makijaż. Głos oddałam jednak na look Pawła, który mimo wszystko trafił do mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacje Michała i Pawła są boskie! Ale mój głos wędruje do Michała - zakochałam się w tym outfit'cie

    OdpowiedzUsuń