Obserwatorzy

piątek, 19 sierpnia 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Szósty tydzień z rzędu dostajemy coś co można założyć na doll, damn czy tylko mnie to zaczyna dziwić? Tym razem to torebka Balenciagi inspirowana zapewne jakimś zdjęciem, które Stardoll znalazł w Google grafice. Podobnych torebek jest wiele. Jedyne co ją wyróżnia to ten psiak, który swoją drogą jest całkiem słodki. Gift można także zakupić w sklepie Furry Friends za 16/14sd, ale jeśli macie status SS to bardziej opłaca się odebrać za darmo, nawet jeśli nie wiecie jak wykorzystać. Ofc. możecie w komentarzach pochwalić się swoimi stylizacjami ;)

Outfity:
Paweł: Um zacząłem od dobrania płaszcza, który idealnie pasował do sierści psa :') Następnie nałożyłem buty i stwierdziłem, że pójdę w taki mega basic street style. Dobrałem czarne podarte jeansy typu boyfriend i luźny biały t-shirt pasujący kolorystycznie do butów. Na końcu pomalowałem usta na kolor języka szczeniaka :')

Bartek: Chciałem stworzyć taki a'la street look. Na samym początku znalazłem kurtkę i pomyślałem, że fajnie do niej będą wyglądały te spodnie. Aby troszkę urozmaicić stylizacje dodałem buty w kwiaty. Stylizację uzupełniłem topem z wielkim dekoltem i czarnym biustonoszem.

Ankieta:
Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

28 komentarzy:

  1. Ja tę torebkę widzę bardziej jako część wnętrz niż stylizacji. Tym razem bardziej spodobała mi się stylka Pawła. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pawel super, ta dbalosc o szczegoly :D
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie torebka jest okropna, a pies wygląda jakby szedł na ścięcie. Dzisiaj urzekła mnie stylizacja Pawła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paweł :)
    Za te usta w kolorze języka szczeniaka :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Bartek kocham te buty, ale dzisiaj wygrywa Paweł :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Paweł :) mimo że stylka jest prosta :p u Bartka chyba mi przeszkadzają buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg, co wy tak dopasowaliście do języka psa? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Wasze stylizacje mi się bardzo podobają i zagłosuję na Was z komputera i telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie Paweł. U Bartka podoba mi się wyłącznie góra

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężki wybór, ale tym razem lepiej wypadł Paweł. :v

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężki wybór, ale tym razem lepiej wypadł Paweł. :v

    OdpowiedzUsuń
  11. Głos dla Pawła! Mam pytanie do Bratka, skąd jest ta kurtka?

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos leci na Pawła

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  13. Również zagłosowałam na Pawła.
    Wcześniej nie zwracałam na to tak uwagi ale jak napisałeś o tym to teraz za każdym razem jak odbieram prezent zastanawiam się co to będzie xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Bartek bardziej zaszalał z kolorami, ale głos leci na 1 stylke.

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka jest kiczowata, więc średnio mi się podobają te stylki.. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję..

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylizacja genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza zdecydowanie wygrywa. Druga zupełnie mi się nie podoba, dla mnie te spodnie i buty to tandeta a już połączone razem totalny kicz...

    OdpowiedzUsuń