Obserwatorzy

piątek, 12 sierpnia 2016

Weekly Superstar Gift Challenge


Czy mi się wydaje czy od pięciu tygodni z rzędu dostaliśmy same ciuchy? Teraz tylko czekać aż zaczną się meble xd. Wracając, tym razem admini podarowali nam kremowe, inspirowane domem mody Burberry szpilki z kryształkami, które można także zakupić w sklepie za 12sd lub 11sd jeśli macie status Royalty. Szczerze to nie wiem czy są warte swojej ceny, ale jako prezent są kuszące - wielu stylek z nimi się nie zrobi xd Wszyscy jesteśmy z nich zadowoleni, fantastycznie się nam z nimi współpracowało więc jeśli macie status SS powinniście je jak najszybciej odebrać.

Nasze propozycje wykorzystania butów:
Paweł: Nie miałem niczego za bardzo kryształowego więc postawiłem na coś drobnego - kolczyki, aby nie przesadzić. Do butów także dobrałem sweterek pod który podłożyłem białą koszulę. Następnie dobrałem torebkę o mocniejszych kolorach żeby ożywić outfit. Do torebki dobrałem sukienkę oraz żółtą zawieszkę, a całość zamykają pomarańczowe usta.

Bartek: Ja osobiście zakochałem się w tych butach, a tworzenie stylizacji z nimi szło gładziutko. Od dawna nie robiło mi się tak przyjemnie stylizacji. Wiedziałem na pewno że buty połączę z broszką i torebką. Postanowiłem dodać do nich garniturowe spodnie, ale aby przełamać elegancję założyłem t-shirt i długi cardigan.

Kasia: Na bogato! Początkowo chciałam pójść w stonowaną elegancję, gdzie buty byłyby na pierwszym planie, ale przeglądając szafę natknęłam się na tą sukienkę i wiedziałam, że to musi być ona - jej długość jest idealna. Pod sukienkę założyłam drugą (bardzo mini) w kolorze butów, do tego dobrałam błyszczącą torebkę i biżuterię w postaci paska z szelkami i zestaw łańcuszków od McQueena.

Ankieta:
Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

29 komentarzy:

  1. Wszystkie są świetne, ale najbardziej podoba mi się stylizacja Bartka. 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają, ale zagłosowałem na ostatnią stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wahałam się pomiędzy stylizacjami Pawła a Kasi, jednak ostatecznie wybrałam pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos idzie do Pawła, ale Kasi stylizacja też jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia cudowna :)
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie to był koszmarek i nic mi z nimi nie wychodzilo...
    Stylizacja Kasi jest cudowna i to na nią zagłosowałem

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Stylizacja Kasi zachwyca!

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja Kasi najbardziej się wyróżnia i to do niej wędruje mój głos

    OdpowiedzUsuń
  9. Największe wrażenie wywarła na mnie stylka tlen i na nią oddaje głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są super, ale mój głos wędruje do Kasi

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzecia jest OMFG!!

    OdpowiedzUsuń
  12. mi najbardziej podoba się pierwsza stylizacja

    a oto moja propozycja ;)

    https://zapodaj.net/288e98da76242.png.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mam dylemat, bo żadna mi się w stu procentach nie podoba, ale chyba ostatnia najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza i trzecia stylizacja <3 Musze się jeszcze pogłówkować na którą oddać głos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba jako jedyna zagłosuję na Bartka :') <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje Pawła i Bartka są świetne! Stylizacja Kasi nie do końca do mnie przemawia, gdyż to tylko sukienka i kilka dodatków. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga stylizacja jak dla mnie jest okropna. Żadna nie podoba mi się w stu procentach, jednak jak mam wybierać to mój głos leci na Pawła.

    Rouxrogue

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasia zmiażdżyła was chłopaki i to do niej leci mój głos ;)

    OdpowiedzUsuń