Obserwatorzy

piątek, 5 sierpnia 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

W tym tygodniu od adminów otrzymaliśmy torebkę inspirowaną Valentino. Gifta możemy dostać w It Girls za 15/14 sd. Osobiście uważam, że torebka jest na prawdę fajna. Jeżeli jeszcze jej nie odebraliście to radzę Wam ją zdobyć, gdyż torebek na stardoll nigdy za wiele, a zwłaszcza w takim kolorze.

Stylizacje:

Paweł: Nie jestem zadowolony z efektu, ale nie miałem czasu na główkowanie xd jedyny artykuł, który z szafy pasował to były paskudne buty - musiałem je zakryć szerokimi nogawkami. Do spodni dobrałem top z naszytymi kwiatkami i czarny płaszcz. Z dodatków są jeszcze pasek i kapelusz aby outfit nie wydawał się pusty xd

Bartek: Na początku miałem pustkę w głowie, przeglądając szafę. W końcu natknąłem się na tę sukienkę. Połączyłem ją z peleryną, lecz w tej całej stylizacji torebka wydała mi się zbyt mała, więc zrobiłem z niej dużą torbę. Na końcu dodałem sandałki i zakryłem biust oliwkowym "biustonoszem" (czyt. sukienką).

Ankieta: 
Wyniki:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

23 komentarze:

  1. Obie stylizacje są bardzo dobre, jednak stylizacja Bartka to kosmos! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na pierwszą stylizację, w drugiej byłoby świetnie (bo kolorystycznie już jest :D), ale jakoś ta wielka torba wygląda komicznie. :')) clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Bartka rządzi ;)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  4. Jup ja też na Bartka, bo moja to kompletne fiasko :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie tym razem Bartek poleciał po bandzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg tym razem zdecydowanie głos na Bartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, Bartek zrobił boski look! Oddaję na niego głos!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam kiedyś kupić tą torebkę, ale uznałam, że za droga, więc się cieszę :D
    A co do stylizacji, to bardziej podoba mi się propozycja Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosik na Pawła :) Gdybyś zmienił jeszcze tę bluzkę to byłoby idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja Bartka *.*

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  12. trudno, że głosowanie skończone, ale Bartek

    OdpowiedzUsuń