Obserwatorzy

poniedziałek, 12 września 2016

Coming up for air

Wybaczcie, ale nie mogłem dać za wygraną tej pozie. Kupiłem ją z wielkim przekonaniem, że fajnie będzie mi się z nią robiło stylizacje, a po otworzeniu paczek w apciu od razu pożałowałem. Pierwszym powodem jest chociażby to, że jedna ręka (kciuk) ma pomalowane paznokcie na czerwono, a druga ręka... chyba nawet nie ma wyrysowanych paznokci :v No ale nie powiem, z efektu końcowego jestem całkiem zadowolony ;)
Wyniki loterii podam najprawdopodobniej jutro, dzisiaj padam na twarz :s Wybaczcie :s

Sweter/Kapelusz - Strike a Pose | Spodnie - Bonjour Bizou | Torebka - Chanel | Okulary - Limited Edition | Buty - Basics

Ten album był mi tak potrzebny

26 komentarzy:

  1. Dali ciała z tymi paznokciami xd
    Może dałabym buty czerwone, ale ogólnie super stylka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie w tej pozie to faktycznie pomyłka. :D Ja już póz z sapa nie kupuję, bo są dosyć ograniczone w użyciu i właściwie na jeden raz. (chyba, że mam ciut więcej sd, wtedy kupuję jedną z popularniejszych z myślą o sprzedaży.)
    Stylka bardzo fajna. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Beka z tymi paznokciami.
    Prosta stylizacja, ale jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kupilam tylko zielony plaszcz i wnetrze, bo bardzo mi sie podobało. Co do stylizacji to prosta, ale ładna.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladna :D a co do paznokci to nie zauwazylam.. ale rzeczywiscie "beka"..
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja ladna, ale prosta ale kazda stylizacja z uzyciem strike a pose taka jest bo trudno dobrac rzeczy ktore pasuja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna :) a paznokcie to faktycznie jakaś pomyłka...

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się podoba, fajny akcent kolorystyczny w postaci torebki :)
    jeszcze nie miała czasu, żeby przesłuchać ten album od początku do końca i to tak dogłębnie aaa :(

    OdpowiedzUsuń
  9. prościutta, ale przyjemna dla oka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta poza jest taka zła, w sumie jak cała kolekcja. No ale outfit nie wyszedł najgorzej.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie rewelacja :) i zazdro tego swetra,bo mnie nie stać XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja, chociaż ja pokusiłabym się o usta w kolorze torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szału nie ma, ale jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystyka i połączenie ubrań kest ok. Niby wszystko sie zgadza a jednak efektu wow brak. Choc w sumie kto powiedział ze zawsze musi byc. Takie zwykle stylka tez sa w sumie fajne :)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  15. Śmieszne a zarazem żałosne cd tych paznokci XD
    A stylizacja jest przyjemna dla oka

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Super użyłeś tej pozy :D

    OdpowiedzUsuń