Obserwatorzy

wtorek, 13 września 2016

Elephant

31 komentarzy:

  1. Podoba mi sie polaczenie kolorow, ale nie ubran. Jakos nie pasuje mi tutaj ta spodnica i futro

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka nie pasuje, a na spódnicy za dużo się dzieje ;o
    ola54True

    OdpowiedzUsuń
  3. Na począyku byłam bardzo na tak, jednak im dłużej patrzę, tym mniej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się ten przewiązany w pasie sweter/bluza ://

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast białej sukienki dałbym koszulę z podobnym dekoltem z Pals :v Mnie się całkiem podoba :s

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Uwielbiam połączenia długich sukni z typowo streetowym stylem. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory cudowne, ale mam wrazenie ze za duzo sie dzieje.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Przewiązana koszula mi tu nie pasuje, poza tym jest świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem do końca przekonany ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie stylizacja jest genialna. Ten look z pewnością by się znalazł w The Best Street Style NYFW :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieniłabym torebkę, poza tym całkiem mi się podoba :)
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbyt duzo rzeczy mi tu nie pasuje

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest genialna! Bardzo ciężka, ale wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe polączenie kolorów, futerko fajnie prezentuję się wraz spódnicą :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Im dłużej się na nią patrze, tym bardziej mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna jest, super połączyłeś różne faktury, włochaty cardigan z zwykłym swetrem, tak samo style - casualowy z eleganckim, mega mi się to podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nietypowa taka inna SUPER :D

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń