Obserwatorzy

czwartek, 1 września 2016

Holz ist vielseitig

Tak się cieszę, że w końcu udało mi się skończyć tą stylkę. Miałem zrobiony wzór już całkiem dawno, ale brakowało mi tego turbanu i w końcu go znalazłem, w dodatku za 10sd :v

Sweter - Nelly.com | Spodnie - Archive | Turban - Fever | Pasek - Fallen Angel | Torba - Subcouture | Buty - Windows On The World

Rozbawiło mnie to
*Wzdycha* 
Jeszcze nie miałem ani jednej lekcji tylko to marne spotkanie w klasie z wychowawcą i już mam dość. Sam przyszedł do klasy spóźniony o jakieś 30 minut, a nam się oberwało za słabą frekwencję w ubiegłym roku szkolnym W dodatku jakieś zasady sobie wymyślił i myśli, że my będziemy się do nich stosować mimo, że nie są wpisane do statutu Ja niedługo tę szkołę rozniosę No i ofc. nie zdążyli wyremontować siłowni

29 komentarzy:

  1. Genialna look! Ostatnio jestem zakochana w turbanach. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 257ers są świetni.. Podoba mi się, kojarzy mi się z arabskimi klimatami

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie przypadła do gustu, przez sweter.

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie podbiły moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pasek trochę jakby nie pasuje, ale ogólnie to całkiem fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Siłownie pewnie wyremontują jak skończysz szkołę (wiem z własnego doświadczenia)

      Usuń
  7. O, więc nie tylko moja wychowawczyni jest nienormalna, poprawiło mi to humor :')
    A stylka świetna ☆

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę jak stylka Bartka, ale podoba mi się. :)
    https://pragiatorium.blogspot.com/2016/07/sandcastles.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie siłowni nie wyremontowali, a z naszej wynieśli sprzęt należący do klubu i zrobili salkę...
    A stylka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorystycznie jest spoko, ale jako całość mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam w tej stylce kontrast między ciężką górą i lekkim dołem, całość wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! Ja mam nową szkołę, więc nie wiem co się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystyka ok, lecz nie podoba mi się :/

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest ol, ale to nie moje klimaty. :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Look świetny, a co do szkoły to echh..

    OdpowiedzUsuń