Obserwatorzy

piątek, 2 września 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Wybaczcie, że post pojawia się tak późno, ale trochę mi się przysnęło po szkole :')
Już równe dwa miesiące admini dają nam artykuły, które możemy wykorzystać w tym dziale. Była ta torebka "mebel" ze szczeniakiem dwa tygodnie temu, ale i tak dało się ją wykorzystać więc jestem mega zadowolony i lekko zszokowany. Wracając. Tym razem dostaliśmy możliwość schwytania kremowej kamizelki, która ofc. jest jeszcze dostępna w sklepie Bonjour Bizou za 14/16sd i chyba mogę powiedzieć, że jest warta swojej ceny. Opinie co do kamizelki są mieszane. Osobiście ją ubóstwiam, ale wiem, że wiele osób jej nie polubiło. 

Outfity:
Paweł: No więc outfit zacząłem od dobrania kombinezonu, bo chciałem zobaczyć jak kamizelka by się z nim prezentowała. Spodobało mi się to połączenie, więc od razu wiedziałem jakie dodatki dobiorę. Pierwsze pojawiły się oxfordki, a następnie (chyba) zamszowa torba z frędzlami. Ramiona i dekolt wydawały mi się zbyt puste przy grubej kamizelce, więc włożyłem pod nią kremowy golf. Outfit zakończyłem dobraniem złotych kolczyków.

Bartek: Jak zobaczyłem kamizelkę to w głowie już miałem wstępny plan działania. Wiedziałem, że chcę ją połączyć z jakąś fajną koszulą i spódnicą z frędzlami. Postawiłem na piękną, biało-srebrną spódnicę z frędzlami i na ażurową (?) koszulę. Stylizację dopełniłem sandałkami i torebką na srebrnym pasku.

Michał: Dla mnie ta kamizelka jest wyjątkowo brzydka i jedyną rzeczą, która mi się w niej spodobała, był głęboki dekolt. Na początku dobrałem do niej spodnie w prążki i oversizowy płaszcz. Potem dorzuciłem sandałki na obcasie w pasującym kolorze, białą torebkę ze złotymi elementami i pasek z klamra w kształcie motyla. Szyja natomiast wydawała mi się zbyt goła, więc do całości założyłem krótką apaszkę, która była przysłowiową kropką nad i.

Ankieta:
Wynik;

Wyniki: poprzedniego Challegu znajdziecie TUTAJ

28 komentarzy:

  1. tym razem Paweł, chociaż dwie pozostałe stylizacje również fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddam dwa głosy: na Pawła i Bartka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem wszystkie stylizacje bardzo, bardzo na tak, ale najbliżej mi do looku Bartka. Kamizelka w połączeniu ze spódnicą wygląda genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam na Michała... reszta jest ladna ale michal zabłysną w tym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje Bartka oraz Michała są mistrzowskie, to na nich oddaję głos! ♥
    W stylizacji Pawła bym usunął golf, który moim zdaniem nie pasuje kolorystycznie i nic bym nie dodał (serio chciałbym zobaczyć wersję bez golfa :D).

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja Michała po prostu ♥

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka bardzo mi się podoba, a mój głos wędruje do Michała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mi się podobają, ale głos oddałam na Michała :)
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, wszystkie stylizacje fantastyczne. Ale zagłosowałam na Michała, bo podoba mi się wykorzystanie kamizelki jako topu z głębokim dekoltem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje serce skradła druga stylizacja.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się kamizelka nie podoba, jednak Michał wykorzystał ją najlepiej. :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja Michała jest obłędna, aczkolwiek kamizelkę mało widać...

    OdpowiedzUsuń
  13. głos na Michała, całość jest obłędna!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddałam głos na stylizację Michała.

    OdpowiedzUsuń
  15. U Michala malo widac kamizelke, ale stylizacja obledna.
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylka Bartka jest fantastyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz miałam problem z decyzją aż taki, ale ostatnie głos na drugą stylizację :D

    OdpowiedzUsuń