Obserwatorzy

sobota, 17 września 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

Znowu post jest spóźniony :')
Po tygodniu przerwy admini znów podarowali nam ubranie. Tym razem padło na cekinową bluzkę w odcieniu butelkowej zieleni, którą można także zakupić w sklepie RIO za 7 lub 6sd. Bluzka nie należy do najładniejszych, ale jest dobrze wykonana i to jest jej plusem ;)

Nasze propozycje:
Paweł: Ten outfit trochę się różni od moich standardowych, bo w nim zabawiłem się doborem faktur. Oczywiście mówię o spodniach, są wręcz identycznie wykonane jak dzisiejszy gift. Pod butelkowo zielony kolor bluzki dobrałem pikowaną torebkę. Narzuciłem na nią większą bluzkę/tunikę z wzorami liści (?), a do niej dobrałem okulary i buty.

Bartek: Gdy zobaczyłem ten top, to skojarzył mi się on trochę z tym z ostatnich zamienników. Wpierw na gifta nałożyłem, drugi, czarny top. Później dobrałem do tego spódnicę z "brokatem", bo sam gift ma na sobie takie delikatne drobinki. Później na dół spódnicy podłożyłem baskinkę. Na końcu dobrałem czarny (ostatnio mój ulubiony) szal i czarne szpilki.

Ankieta:
Wynik:
 Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

27 komentarzy:

  1. Zdecydowanie propozycja Bartka.
    W stylizacji Pawła nie podobają mi się dodatki tzn. torebka i buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam tę bluzkę, ale i tak odebrałam gifta. Mam pomysł na stylkę z wykorzystaniem dwóch sztuk. :P
    Stylizacja Pawła byłaby idealna, gdyby nie nieco infantylne dodatki. Także dzisiaj głos leci do Bartka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odebrałam tą bluzkę, ale nie mam pomysłu na nią :c
    Co do stylizacji głosuję na Bartka :]
    ola54True

    OdpowiedzUsuń
  4. Bartek! Niestety u Pawła odstraszają mnie buty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaz w 1 wymieniłabym torebka i buty, to nadal mysle ze jest zajebista. I na nia głosuje.

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  6. W 1 wymieniłabym buty, ale obydwie mi się podobają. Ostatecznie głosuję na Bartka.
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Bartek, w stylizacji Pawła nie podobają mi się buty :(

    OdpowiedzUsuń
  8. W stylizacji Bartka brakuje mi torebki, ale i tak oddaje na niego głos. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos na druga stylizacje, w pierwszej nie podobaja mi sie dodatki.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos na drugą stylizację, bardziej mi się podoba.
    Bluzka taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty u Pawła sa straszne, ale i tam głosuje na niego

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę.. Obie stylki są całkiem fajne i inne. Nie wiem na kogo oddam swój głos..

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka jest całkiem fajna, jednak wcześniej nie zwróciłam na nią uwagi. Mój głos leci na drugą stylkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. obie są interesujące, ale Paweł tym razem. chyba zastanowię się na tym topem

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałem na 1 stylizacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moj glos leci do pawła. Co prawda buty nie byl to dobry wybor ale ogolnie stylizacja jest bardziej doprscowana niz outfit bartka

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 szczerze mówiąc okropna, glos na 2

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama nie wiem, jednak obstawiam na drugą stylizację

    OdpowiedzUsuń