Obserwatorzy

piątek, 13 stycznia 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

W tym tygodniu przyszło nam się zmagać z kolejnym prezentem od adminów. Tym razem jest to pasiasta sukienka/sweterek z Original Future, którą możecie również kupić za 18sd lub 16sd we wspomnianym przed chwileczką sklepie. Jak widać po obrazu poniżej, tylko Bartek i Ja się dzisiaj podjęliśmy wyzwania. Według wielu osób sukienka jest brzydka i trudna w wystylizowaniu więc decyzję o odbiorze pozostawiam Wam, ale darmowy ciuch to zawsze coś ;)

Nasze propozycje:
Paweł: Na początku do sukienki dobrałem szary golf ze sklepu Mr., który według mnie idealnie pasuje do szarych pasków na sukience. Następnie dobrałem wysokie brązowe kozaki Balmain, również odpowiadające jednemu pasowi na dzisiejszym prezencie. Biały blazer dodałem, aby zakryć wystające rękawy golfu, następnie dodałem pasek żeby doll nie straciła całkowicie kształtów. Do paska i czerwonych pasów na sukience zrobiłem DIY torbę. Stylizację zakończyłem pomalowaniem ust na pomarańczowo.

Bartek: Wpierw sukienkę połączyłem ze spódnicą. Góra wydała mi się pusta więc narzuciłem czerwoną kurtkę. Biżuterię dobrałem pod kolor sukienki. Postawiłem na czarne szpilki, które podbijają stylizację.

Ankieta:

Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Żadna mi się jakoś specjalnie nie podoba, ale zdecydowanie bliżej stylizacja Pawła do mojego gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są złe te stylizacje, ale głosuję na Bartka, stylizacja Pawła za bardzo mi się z Panią Doktor kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pawel lepszy jak dla mnie ALE tylko dlatego ze stylizacja Bartka mi sie kompletnie nie podoba. U Pawła jest swietna baza tylko i marynarka, i pasek, i torebka jak a mnie psują całość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka brzydka, ale druga stylizacja jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są świetne i bardzo mi się podobają :/

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to dzisiaj jakoś żadna ze stylizacji mnie nie ujęła. Ostatecznie będę głosować na pierwszą, jest bardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam na drugą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się wstrzymam od głosu, bo obie są średnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba bardziej stylizacja Pawła.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrafię się zdecydować, obie są średnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje. Obie mi się podobają, ale za pomysłowość - Bartek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są bez szału, ale bliżej mojego gustu jest stylizacja Pawła
    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie Bartek, choć te kolczyki mi tu nie współgrają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie Paweł, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bartek, ponieważ jego pomysł na sukienke okazuje sie dobry :D. Ogólnie to stylizacja pawła jest troche nudna

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie to obie są takie nijakie, ale to może przez sam sweter.

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie obie są super, ale outfit Bartka bardziej do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń