Obserwatorzy

piątek, 20 stycznia 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Trochę ze spóźnieniem :s
Podobnie jak w zeszłym tygodniu w prezencie dla osób ze statusem SS pojawiła się sukienka/tunika. Tym razem trafiło na transparentną sukienkę z Fallen Angel, którą można także zakupić w tym sklepie za 14/15sd. No więc sprawa z tą sukienką wygląda następująco, jest ładna i świetnie wygląda na doll, ale do czasu xd Mam wrażenie, że admini zrobili ją tylko z ciemnych cieni. Nie pocieniowali jej w tych rzekomo "jasnych miejscach" jaśniejszym cieniem i po podłożeniu czegoś np. czarnego sukienka wygląda jak czarna płaska plama. Ja nie jestem jej fanem właśnie ze względu tego cieniowania, aczkolwiek stylizację robiło się całkiem dobrze i z tego co wiem to ludzie są z tego prezentu całkiem zadowoleni xd 

Nasze stylizacje:
Paweł: Ja postanowiłem wykorzystać tunikę jako top, na który nałożyłem asymetryczną spódnicę, do której dobrałem torebkę. Aby trochę urozmaicić stylizację dodałem beżowe kozaki, a do nich srebrno beżowe kolczyki. Na koniec dodałem czarny pasek ze srebrną klamrą żeby złagodzić koniec spódnicy.

Kasia: Do przezroczystej tuniki dobrałam małą czarną i wysokie kozaki. Całość uzupełniłam dodatkami w postaci srebrnego naszyjnika i cekinowej torebki.

Ankieta:

Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Dzisiaj zdecydowanie mój głos dla tlen

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosują na pierwszą stylizację :) Tunika nie taka zła, może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika lepiej prezentuje się u Kasi.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Paweł zwycięża ten pojedynek :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie mi się podobają, jeszcze się zastanowię :)
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Tlen, u Uplooada buty mi nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem bardziej podoba mi się propozycja Kasi

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmmn
    nie wiem, chyba Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są prześliczne i nie mam pojęcia, którą z nich wybrać... Ostatecznie zagłosuję chyba na Kasię, ale jeśli by się dało, oddałabym dwa głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie cudne, muszę się zastanowić.. Tym razem Paweł chociaż dodałabym jakiś naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje są wspaniałe, jednak mój głos leci do tlen :D

    OdpowiedzUsuń
  12. głos na Kasię, chociaż Paweł też super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Eh, kolejny raz dają rzecz, którą miałam już wcześniej...
    Stylizacje obie są w porządku, ale głos idzie do tlen

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh, kolejny raz dają rzecz, którą miałam już wcześniej...
    Stylizacje obie są w porządku, ale głos idzie do tlen

    OdpowiedzUsuń