Obserwatorzy

wtorek, 7 lutego 2017

#31


32 komentarze:

  1. Zmieniłabym buty bo te jak dla mnie są kompletnie z innej bajki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Wszystko do siebie pasuje. Świetne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie również buty do wymiany. Reszta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie, skąd są buty? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Windows on the world. Bawią mnie komentarze o butach - pierwszy niepochlebny co do nich, reszcie też już nie pasują. I kit z moją inspiracją modą męską lat 20 w Ameryce :(

      Usuń
    2. Ja myślę, że tym osobom co się te buty nie podobały nie sugerowały się pierwszym komentarzem, mają swój rozum :) Po prostu te buty nie należą do najładniejszych i nie dziwię się, że im się po prostu nie podobają. Na drugi raz zachowaj dla siebie takie docinki, bo to już nie pierwszy raz kiedy nie znosisz krytyki :)

      Usuń
  5. Ja dla mnie inne buty, reszta jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale buty tu nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogło być lepiej... buty natychmiast do wymiany!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już w apku, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak kocham całokształt <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. Wymieniłabym jedynie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty do wymiany i jak dla mnie tatuaże są zbędne. Kocham ten płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu się tatuaży czepiasz. Dziewczyno, ile razy trzeba ci pisać, że tatuaże to część doll.

      Usuń
    2. A Tobie ile razy trzeba pisać żebyś odnosiła się na tym blogu do innych z szacunkiem?

      Usuń
  12. Całość wyglada swietnie. Az chciałoby sie tak ubrac w realu

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna stonowana stylka :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się podoba. Skąd pochodzą spodnie ? :D
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo wow, bardzo spójna i efektowna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rozumiem, jak mogą się komuś nie podobać te buty. Super! c;

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty mi się nie podobają, całość ładna

    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladna stylizacja, zmienilabym tylko makijaz oczu: zamiast zoltego uzylabym rozu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie bomba, buty strzał w 10-tkę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się bardzo podoba, kolorystyka do mnie bardzo przemawia, jest cudnie! <3

    OdpowiedzUsuń