Obserwatorzy

piątek, 10 lutego 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Krótka informacja. W tym tygodniu na Stardoll pojawiło się kilka kont, które próbują w pewnym sensie "zniszczyć" mnie i bloga(?). Więc to tak dla jasności gdyby ktoś myślał, że to ja xd
W tym tygodniu ofc. jak zawsze we wtorek admini dodali nowy prezent dla osób ze statusem SS. Tym razem postanowili wręczyć nam jeansową spódnicę z Bonjour Bizou, którą można nadal kupić w tym sklepie za 14/15 stardollarów. Fantastycznie się z tą spódnicą współpracuję. Myślę, nikt nie powinien mieć z nią większych problemów, jest bardzo łatwa w użyciu. Zachęcam do odbierania tego prezentu jeśli macie status SS, bo to jeden z lepszych prezentów w ostatnich tygodniach :p

Nasze stylizacje:
Paweł: Ja spódniczkę wykorzystałem jako rękawy. Miałem już jeden egzemplarz tej spódnicy więc pomyślałem dlaczego nie? Do rękawów dodałem czarne sztuczne futro żeby zakryć resztę spódnic. Następnie dodałem pomarańczowy top i białe spodnie, a stylizację wykończyłem dodaniem czarnej skórzanej torebki oraz pasujących do niej butów. Na sam koniec zrobiłem podszewkę.

Bartek: Jak tylko zobaczyłem tą spódniczkę, to od razu przyszedł mi pomysł, żeby przerobić ją na sukienkę. Pod spódnicę założyłem czarną sukienkę z Chanel, która wypełniła mi pustkę na dole i dorobiła ramiączka. Dodatkowo dodałem czarny top, aby uzupełnić górę. Sukienkę związałem paskiem na górze, aby wyglądało to ciekawiej. Na koniec założyłem pasujące do outfitu, czarno-srebrne oxfordki. 

Michał: Każda próba stylizacji z tą spódnicą kończyła się na tym, że nie umiałem dobrać butów, dlatego w tym przypadku zacząłem właśnie od nich. Wykorzystałem brązowe kozaki i postanowiłem pójść w jesienno-zimowe klimaty. Dobrałem golf i tę fantastyczną kurtkę, bo idealnie mi się tutaj wpasowała. Jeśli chodzi o dodatki zdecydowałem się na torebkę, którą przerobiłem, by można było ją nosić na ramię oraz proste kolczyki, które dodały jakiś inny akcent kolorystyczny. Natomiast całość uzupełniają bordowe usta ombre. 

Ankieta:

Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Podobają mi się stylizacje Pawła i Michała, ale ostatecznie głosuję na ostatnią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczkę już wcześniej miałam :) Głosuję na pierwszą stylizację, bo w drugiej pomysł był fajny, ale ta spódnica jednak trochę pogrubia doll.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Bartka tym razem dla mnie to porażka. Dwie pozostałe bardzo mi się podobają, ale ostatecznie wybieram Michała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze stylizacje są zbyt przekombinowane jak dla mnie, więc głosuję na Michała

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna spódnica i ładne stylizacje. Wielka szkoda że nie mam statusu SS :(
    Oddaje głos na Pawła.
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  6. Paweł i Michał zrobili piękne, stylizacje. Za to Stylizacja Bartka mi nie podeszła. Niestety nie dziś. Głos na pierwszą stylizację, jest piękna!
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj zdecydowanie głos dla Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos na Pawła - stylizacja jest cudowna

    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje mi się podobają, ale głosuję na Bartka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie Upload! Pomysłowa i genialna stylka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Michała najlepiej prezentuje się ta spódnica. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te posty za kreatywność :) Co do spódnicy, to miałam wcześniej ;/
    Dzisiaj numer jeden dla mnie, to stylizacja Michała

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja Pawła 😃😍

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój głos trafia d Michała. Pierwsza stylizacja to świetny pomysł, ale całość jakoś ze sobą nie pasuje. Drugi look "fajny". Trzecia stylizacja nie jest wymyślna, ale idealnie trafia w mój gust. Są w niej zawarte wszystkie trendy obecnego sezony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wykorzystam pierwszy i drugi pomysł w moich stylizacjach, bo są naprawdę wyjątkowe.

      Usuń
  15. Stylizacja Pawła, genialna, cudo, wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosuję na MajkaStar1999! Nieprzekombinowana stylizacja, wszystko spójnie wygląda, proporcje są zachowane.

    OdpowiedzUsuń
  17. tym razem Paweł, chociaż stylizacja Michała też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń