Obserwatorzy

sobota, 4 lutego 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Wybaczcie mi spóźnienie, ale wróciłem wczoraj do domu dopiero o 20 i od razu położyłem się spać xd 
Wracając do tematu posta, w tym tygodniu admini na prezent wybrali skórzane bootki z Velvet Orchid. Możecie je zakupić w tym sklepie za 7 lub 8 stardollarów, zależy czy macie status Royalty. Jak dla mnie nie są warte nawet tych 8 stardollarów i bardzo kwestionuję odbiór ich jako prezentu. Mają brzydką grafikę, nawet jak na materiał z którego są "zrobione" i paskudny fason. Należą do tych rzeczy, z którymi zrobi się jedną stylizację i wrzuci w otchłań szafy. Nie wiem co dalej pisać, mam dzisiaj straszną blokadę xd

Nasze propozycje wykorzystania butów:
Paweł: Na temat butów chyba nie muszę się po raz kolejny wypowiadać, wszyscy wiemy jak jest. Na początku dobrałem do nich torebkę ze względu na podobne wykonanie graficzne. Od torebki automatycznie powędrowałem po niebieski golf i spodnie. Następnie dodałem czarne skarpetki, bo pomiędzy butami, a spodniami zrobiła się brzydka dziura. Na koniec dodałem czarną koszulę żeby zakryć brzydki kształt golfu i czarny pasek z kokardą dla ozdoby.

Kasia: Zacznijmy od tego, że buty są paskudne. Jedynie na wyprostowanych nogach prezentują się jako-tako. Dobrałam do nich porwane jeansy, do jeansów kożuszek, a pod kożuszek najbardziej pasowały mi paski - stąd owa bluzka. Później doszła torebko-plecak do ręki, który najbardziej pasował mi do całości, mimo niebieskich elementów. Trochę to koloru wprowadziło, jakby nie patrzeć. Do plecaczka jeszcze dałam zawieszkę-pióro, bo jednak co Chanel to Chanel. Szyja wydawała mi się pusta, więc wybrałam choker z fioletowej tasiemki z jakimś takim kółeczkiem, pewnie z białego złota. Na koniec dobrałam aviatorki, które idealnie wpisują się w tą stylizację. Yolo!

Ankieta:
Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

24 komentarze:

  1. Jedne z gorszych butów jakie widzialam na stardoll. Mój głos oddaje na Kasie :D
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie mi się podobają, ale Kasi skradła moje serce!
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie fajne, ale głosuję na Kasię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty okropne. Głosują na pierwszą, jak dla mnie o wiele ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem jak dla mnie wygrywa Paweł, stylizacja jest pomysłowa i ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są paskudne ;/ Obie stylizacje mi się podobają ale głos ostatecznie wędruje do Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropne buty, paskudztwo. Ale głos na Kasię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój głos trafia do Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po krótkim zastanowieniu tym razem głosuję na Uplooada, wszystko ładnie dobrane, no może tylko znowu coś z proporcjami jest nie tak, ale można przymknąć na to oko. Stylizacja tlen podoba mi się, głownie przykuwa uwagę ta pięknie wykonana kurtka. Niestety torebka mi kompletnie nie pasuje, tak samo jak ten breloczek z chanel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje sa bardzo ładne, jednak tym razem lepiej wypadł Uplooad.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje mi się podobają, jednak oddaję głos na tlen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty w ogóle mi się nie podobają, ale oddaję głos na Pawła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś specjalnie to żadna mnie nie zachwyciła, ale głos na Kasie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój głos idzie do Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obie mi się średnio podobają, ale chyba jednak Paweł

    OdpowiedzUsuń