Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lutego 2017

This land is your land, this land is my land

Jestem bardziej wykończony po weekendzie niż po tygodniu, świetnie :') Ps. już się zabieram za Tygodniówkę xddd
Bluzka - Subcouture + Callie's Picks | Spodnie - Limited Edition | Czapka - Original Future | Okulary - The JetSet | Pasek - RIO | Torebka - Limited Edition | Buty - PPQ + Callie's Picks

Z ledwością się powstrzymuję od napisania tutaj co sądzę, ale nie chcę wyjść na podekscytowaną nastolatkę z Musical.ly :))

17 komentarzy:

  1. nie wiem czemu ale przypomina mi Henedę XD fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam xd

      Co do stylizacji- jak dla mnie jest super, fajnie, że zakryłeś ten nadruk :)

      Usuń
  2. Jestem szczerze ZACHWYCONA Twoją stylizacją, jak nigdy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo :D chociaż może zmieniła bym buty, bo te skarpetki mnie trochę rozpraszają

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, jest ok, aczkolwiek mnie to nie urzeka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest nawet ładna. Tylko te skarpetki mi nie pasują.
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo łądna :) dobra przekmina z użyciem bluzy :)

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! :) Cudownie, że zakryty nadruk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, uwielbiam tę stylizację! <3

    OdpowiedzUsuń