Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lutego 2017

Tygodniówka

Ok posta napiszę szybko i na temat, bo sorka jest już zdecydowanie za późno dla mnie :') Na listę nikt nowy się nie dostał; nikt nie został usunięty aczkolwiek jeśli w tym tygodniu aktywność jednej osoby się nie poprawi, zostanie niestety skreślona; ofc. pojawiło się kilka zagrożeń itp.. Nie mniej jednak zachęcam do sprawdzenia swojego nicku. Przypominam również, że aby odebrać nagrody musicie dodać wygrany ciuch na swoją Listę Życzeń i mnie o tym powiadomić :p
Osoby, które skomentowały każdego posta: 22
Osób komentujących w minionym tygodniu: 32

Nagrody za miniony tydzień:
Top - MorgaineLaFay.
Bluzka - B.E.A.T.K.A
Spodnie - Miskunia303
Czapka - to-ja-to-ja
Naszyjnik - jaka-gwiazdka

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Bardzo zależy mi na golfie :)
    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Nie zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, chciałabym kozaki, mam golf.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, bardzo chciałabym kozaczki^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zgłaszam się :) Podobają mi się kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz, to wlasnie sesja robi z ludzmi. Ale powoli wraca do komentowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kozaki. Interesuje mnie JEDYNIE golf.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam golf i kardigan :D interesują mnie kozaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mam kozaki, chciałabym golf o ile to nie cp

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesuje mnie golf i futerko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! Mam kozaki i golf
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesuje mnie wszystko, oprócz kozaków

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;) Interesują mnie tylko kozaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) Wszystko fajne ale najbardziej zakochana jestem w kozakach :)

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wszystko oprócz futerka, więc to je chciałabym dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesują mnie kozaczki oraz brązowa narzutka :)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, interesuje mnie golfik :)

    OdpowiedzUsuń