Obserwatorzy

poniedziałek, 13 lutego 2017

Tygodniówka

Którka informacja dla ludzi z listy, wyczekujcie jutro czegoś na blogu ;)
W tym tygodniu aktywność trochę spadła, ale to pewnie przez ten powrót do szkoły po feriach xd Z listy niestety musiałem usunąć Alinnka. z wiadomego powodu. Na listę nikt się nie dostał, ale pojawiło się jak zawsze kilka ostrzeżeń itp. Sprawdźcie jak stoicie.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 20
Osób komentujących w minionym tygodniu: 31

Nagrody za miniony tydzień:
Cardigan - olao373
Golf - HannahCool1232
Futerko - Melolitka
Wysokie bootki - Katniss-ne
Niskie bootki - MissGirls150

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

20 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :) interesuje mnie niebieska kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mnie nie interesuje w tym tygodniu.

      sylwia5278

      Usuń
  3. zgłaszam się :) mam kurtkę. najbardziej interesuje mnie spódnica :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję poprzednim zwycięzcą :) Zgłaszam się <3 Kurteczka mnie interesuje. Mam już spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja posiadam te buty, więc nie będę odbierać. Niech będą na następne losowanie czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;)
    Nie zgłaszam się c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Zgłaszam się !
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, w tym tygodniu się nie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nagrodę ^.^ w tym tygodniu nic mnie nie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesuję mnie kurteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ucieszylabym się z kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesuje mnie tylko kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    Mam korpetówkę
    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi sie kurtka oraz kopertowka c:

    OdpowiedzUsuń
  15. mam 1, chciałabym spódnice

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za nagrodę! :) Interesuje mnie kopertówka lub kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń