Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2017

Walentynkowa Loteria

Z okazji Walentynek postanowiłem zorganizować koleją loterię, tak na pocieszenie dla wszystkich singli xd Doszedłem do wniosku, że raz na miesiąc będę organizował jedną większą loterię/atrakcję dla osób z listy :p Wyniki tej loterii pojawią się pewnie w czwartek wieczorem więc szybko się zgłaszajcie!
Wystarczy obserwować publicznie bloga i być wpisanym na listę. W komentarzu napiszcie swój nick i wybrany numerek.

Jak spędzacie tegoroczne Walentynki?

25 komentarzy:

  1. Zaufam swojej dacie urodzenia - 14

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram 22, zawsze była moją szczęśliwą liczbą :') Walentynki spędzam w domu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.... 9 poproszę :)
    Miskunia303

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram 23, walentynki spędzam pochłaniając PLL i grając w simsy :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram 24
    Walentynki spędzam z przyjaciółmi :)
    SmileyNadia12

    OdpowiedzUsuń
  6. 19 ;p
    jaka-gwiazdka
    walentynki spędziłam w lumpeksie, na komputerze, a potem poszłam do empiku po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram mój szczęśliwy numer 7! :D

    OdpowiedzUsuń