Obserwatorzy

sobota, 25 lutego 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Post miał się pojawić jak zawsze wczoraj, ale ofc. musiałem po szkole się położyć zdrzemnąć xd Wracając. Drugi tydzień z rzędu admini dają nam coś jeansowego, tym razem padło na przetarte spodnie, które możecie zakupić w jednym z "najnowszych" sklepów  Inspired by CLIQUE za 13 lub 12 sd. Powiem szczerze, że tego typu spodni na Stardoll jest masa, w samej Starplazie ponad 10 spokojnie znajdziecie xd Te niestety nie należą do najlepszych jakie można jeszcze kupić, mają bardzo słabą grafikę + coś jest nie tak z fasonem przy biodrach xd Nie mniej jednak zachęcam do odbioru, bo nigdy za dużo boyfriendów w szafie (jakkolwiek to brzmi xd), ten typ spodni jest bardzo łatwy w wykorzystaniu. 

Nasze propozycje:
Paweł: Na początku pod spodnie założyłem rajstopy, następnie dodałem czarny golf i czarne skórzane botki. Następnie narzuciłem ten szary sweterek, bo golf nie wyglądał najlepiej razem ze spodniami. Z dodatków dodałem skórzaną nerkę i srebrne kolczyki, z których jednego powiększyłem dla ciekawszego efektu (idk?).

Bartek: Spodnie są na prawdę bardzo przyjemne w użyciu. Na początku spodnie połączyłem z sukienką. Następnie na górę dałem męską bluzę. Stylizację dopełniłem biało-złotymi butami i czarno-złoto-białą torebką. 

Ankieta:
Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu najdziecie TUTAJ

22 komentarze:

  1. Głosuję na pierwszą, w drugiej coś mi nie pasuje góra i torebka. W pierwszej w sumie ten kolczyk śmiesznie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej spodobała mi się stylizacja Bartka, więc na niego głosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się stylizacja Bartka :) sukienka ze spodniami i bluzą daje ciekawy efekt i fajnie pasuje do siebie kolorystycznie. Pierwsza w sumie jest ok ale nie lubię tego swetra, ot, takie moje "widzimisie" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są średnie, stylizacje z resztą też. Głosuję na Pawła, ciekawie powiększył kolczyk. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, natomiast głosuję na Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza mi się jakoś po prostu nie podoba, ale druga jest naprawdę fajna i to właśnie do Bartka idzie mój głos

    OdpowiedzUsuń
  7. Bartek zdecydowanie wygrywa tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje mają coś w sobie. Jednak mój głos oddaje na Pawła :D
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  9. nie potrafię zdecydować, to wstrzymuję głos :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje stylizacji, głosuję na drugą c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam na stylizację Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje mi się bardzo podobają i gdyby to były realne looki, to z pewnością trafiłyby na "The best street style" w Vougue.
    Głos ostatecznie oddałem na Bartka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. głos na pawła, w stylizacji bartka podoba mi się koncept i wszystko oprócz tej bluzy, wygląda strasznie na damskiej doll i sama w sobie nie jest jakaś piękna

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja Bartka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń