Obserwatorzy

sobota, 11 marca 2017

#33


23 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej stylizacji. Wykonanie także na plus 😉
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :)
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda :) ciekawi mnie, skąd pochodzi ta przezroczysta tunika pod spodem.

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny look, poleciałam kupić tę kieckę po zobaczeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarz fajnie nawiazuje do outfitu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i z pomysłem. Fajna torebka ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w użyciu czerwonych akcentów :) pięknie połaczone ubrania :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie połączone dodatki, ładna stylizacja c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej stylizacji, a zwłaszcza w torebce! Można wiedzieć z jakiego sklepu pochodzi? Bardzo zależy mi na odpowiedzi (:
    czikkka

    OdpowiedzUsuń