Obserwatorzy

sobota, 11 marca 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

W tym tygodniu post pojawia się z lekkim opóźnieniem, mam nadzieję, że nie macie nam tego za złe :p No więc tym razem admini na gifta wybrali czarny blazer ze złotymi naszyciami. Osoby bez możliwości odebrania go za darmo mogą go kupić w Fallen Angel za 19/17 stardollarów. Nie jest źle wykonany chociaż jest z tej samej dostawy co ta narzutka. Decyzja należy jak zawsze do Was, ale moim zdaniem jest warty odebrania lub wydania na niego tych kilkunastu sd, bo można z nim zrobić wiele stylizacji. Nie jest trudny w wykorzystaniu i do tego te złote elementy powodują, że pozytywnie się wyróżnia na tle innych czarnych blazerów.

Nasze stylizacje:
Paweł: Rękawy blazera przedłużyłem luźną bluzką, następnie dodałem mom jeansy i nałożyłem je na dzisiejszy gift. W pasie dałem ofc. pasek, pod który włożyłem modne ostatnio kwiaty, do których dobrałem białe szpilki. Na koniec dodałem zwykłą czarną kopertówkę ze złotymi elementami oraz nowe kolczyki HB o podobnej kolorystyce.

Kasia: Blazer przerobiłam na marynarkę. Założyłam pod spód body z głębokim dekoltem, a do tego czarno-białe spodnie. Wybrałam złote botki oraz pasujące do siebie dodatki w postaci torebki i naszyjnika.

Bartek: Blezer postanowiłem troszkę przerobić. Blezer powiększyłem i dodałem a'la rozcięte rękawy. Do tego klasyczna czarna sukienka, czarne kozaki ze złotymi elementami oraz czarna torebka przełożona przez ramię ze złotymi ćwiekami. By stylizacja nie była zbyt pusta dodałem czarną apaszkę, przewiązaną na szyi.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Blazer mi się osobiście nie podoba. Mój głos oddaje na Pawła.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna stylizacja mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Waham się między Kasią a Pawłem :) obie ich stylizacje bardzo mi się podobają, natomiast twór Bartka totalnie do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacji Kasi jestem pod dużym wrażeniem dopasowania torebki z naszyjnikiem, nie wiem czy to komplet, ale wygląda świetnie :) Najbardziej spodobała mi się stylizacja Pawła, szczególnie dzięki zmianie rękawów i uczynienia z blazera topu. Widzę też o co chodziło Bartkowi, ale próba stworzenia rozciętych rękawów przez przeskalowanie blazera sprawiło, że doll wygląda bardzo nieproporcjonalnie. Propsy za pomysł i odwagę tak czy inaczej :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się stylizacja Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza podoba mi się najbardziej!
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  7. głos na ostatnią.
    pomysł na powiększenie marynarki w 2 nie był najlepszy, bo niezbyt korzystanie to wygląda
    1 całkiem ok, ale jednak coś mi tu trochę przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie mają w sobie coś fajnego, ale tym razem Paweł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos na kasie :D Kocham tą torebkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się przedłużenie rękawów u Pawła i jego pomysł na ten blezer. Stylizację Bartka również uważam za udaną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuję na Pawła, choć nie uważam, żeby te kwiaty były dobrym pomysłem

    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  12. Blezer jest całkiem ładny, warty odebrania :) Wykonaniem nie poraża ale ogólnie jest ok. Co o stylizacji, pierwsza całkowicie skradła moje serce :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń