Obserwatorzy

poniedziałek, 20 marca 2017

#34


20 komentarzy:

  1. Podoba mi się :)
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna interpretacja bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, ciekawe zastosowanie tych tatuaży

    OdpowiedzUsuń
  4. IDEOLO!!! skąd pochodzą złote zdobienia które umiejscowiłaś na bluzie?

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się nie podoba :/
    Oliunia400

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na bluzę!

    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo piękna czerń ze złotymi elementami ;) Cieszę się, że wykorzystałaś ten sweterek, bo wahałam się nad jego kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Góra fantastyczna,jednak dół jak dla mnie trochę się gryzie.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  9. 10/10 podoba mi się w całości i bez żadnych zastrzeżeń :D

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna stylizacja :) uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna, a nie lubiłam tych butów

    OdpowiedzUsuń