Obserwatorzy

poniedziałek, 20 marca 2017

Tygodniówka

Uwaga, bo w tym tygodniu na liście się trochę zadziało. Z listy została usunięta jedna osoba: MorgaineLeFay.. Niestety, ale nie komentowałaś od dłuższego czasu. Na listę wpisałem nową osobę - James69.. Witam i mam nadzieję, że zostaniesz z nami trochę dłużej ;) Pojawia się coraz więcej podkreślonych osób i zaczynam się lekko niepokoić :v Do przyszłego tygodnia xd
Osoby, które skomentowały każdego posta: 18
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26

Nagrody za miniony tydzień:
Spodnie - jaka-gwiazdka
Top - Miskunia303
Płaszcz - katniss-ne
Turban - to-ja-to-ja
Okulary - MissGirls150

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

11 komentarzy:

  1. dzięki ;P
    ja mam chyba spodnie i chyba koszulkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo super :D w tym tygodniu też się zgłaszam :0 interesuje mnie spódniczka oraz torebka <3 posiadam czapeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) mam spodnie, torebkę i czapkę

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! W tym tygodniu nie zgłaszam się :D
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za turban :D
    Zgłaszam się, mam spodnie, bluzkę i czapkę

    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :) podoba mi się spódnica, mam bluzke i czapke

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się zgłaszam po torebkę :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń