Obserwatorzy

piątek, 17 marca 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Kolejny tydzień minął, a to oznacza kolejny prezent od adminów. Tym razem wybrali dla nas torebkę z jednego z najnowszych (cóż, w pewnym sensie) sklepów - Trails, w którym można ofc. zakupić torebkę za 10 lub 9 stardollarów, co nie jest straszną ceną jak na standardy starplazy. Oczywiście zachęcam do odebrania jej jeśli macie status SS, bo szkoda wydawać aż 10sd na taką torebkę xd Jeśli chodzi o mnie to nie jestem wielkim fanem tej torebki, może by mi się podobała bez tych tandetnych frędzli, które niestety skupiają na sobie całą uwagę. Jeśli dobrze się orientuję, to na stardoll torebka nigdy nie cieszyła się popularnością, ani po wydaniu kolekcji, ani po byciu darmówką.

Nasze propozycje:
Paweł: Ja nie miałem kompletnie pomysłu na tą torebkę, poza połączeniem jej z sukienką, którą wykorzystałem jako spódnicę. Pewnie ofc. będą krzyki, że babcina stylizacja, ale to nie mój problem welp. Do torebki dobrałem jeszcze brązowe futro i od tego momentu starałem zrobić stylizację w stylu boho. Dodałem mój ulubiony golf i na niego nałożyłem czarny top, do którego dobrałem czarne sandałki. Na koniec dla urozmaicenia torebki dodałem burgundową zawieszkę.

Bartek: Z torebki postanowiłem zrobić pewnego rodzaju nerkę. Połączyłem ją więc z czarnym paskiem od YSL. Następnie dopasowałem pod nią spódnicę. Kiedyś nie przepadałem za tą koszulą, lecz teraz coraz bardziej mi się podoba. Do bazy stworzonej ze spódnicy i koszuli dołączyłem niebieskie spodnie. Na koniec stylizacje wykończyłem czarnymi sandałkami.

Kasia: Torebkę postanowiłam wkomponować w miejskofestiwalowyboho styl. Dobrałam do niej pasujące kolorystycznie sandały na koturnie. Baza ubraniowa, to żółty półgolf bez rękawów i ciemnoszare jeansy z wysokim stanem przewiązane w pasie paskiem. Do tego marmurkowa kurtka i okrągłe okulary.


Ankieta:

Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Żadna stylizacja mi nie przypadła do gustu, ale co się dziwić, torebka jest brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje średnio mi się podobają. Oddałem głos na Kasię.

    OdpowiedzUsuń
  3. najgorsza torebka dostępna w plazie >.< stylizacja Kasi mi się najbardziej podoba, Bartek szacun za pomysł z tą torebką jako nerką

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój głos oddaje na Kasię !
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się stylizacje Kasi i Bartka, mój głos idzie na jedną z nich

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj głosuję na Kasię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na Kasię!
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu Paweł co to za ezograżyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham to jak wyskakujesz znikąd za każdym razem, kiedy dodam przeciętną stylizację :)

      Usuń
    2. Jak bóg. Strzeż się! Jeszcze jedna ezograżyna i Adam skaże Cię na wieczne potępienie. Aby odpokutować musisz 5 razy przeczytać Vogue'a.

      Usuń
  9. nie głosuję na nikogo, choć jakbym już musiała wybrać, to oddałabym głos na Kasię

    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasia poradziła sobie najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim faworytem jest Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. druga i trzecia stylizacja jest świetna :) głos na Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie trzemają poziom, najbardziej jednak spodobała mi się stylizacja 3

    OdpowiedzUsuń
  14. może wszystkich zaskoczę ale moim zdaniem to Paweł stworzył najlepszą stylizacje, na pierwszy rzut oka jest noo... koszmarna, ale przeczytajmy odpis i spójrzmy na ta stylizację z dystansem <3

    OdpowiedzUsuń