Obserwatorzy

piątek, 31 marca 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Po tygodniu przerwy od ciuchów, admini do nich wrócili. Tym razem z czarno białą sukienką ze sklepu Vinyl. Jak zawsze prezent jest wciąż dostępny w plazie, sukienkę można kupić za 16/18 stardollarów. Sukienka jest bardzo prosta, ale w ostatnim czasie całkiem modna. Na pewno łatwo się ją stylizuje, jeśli ma służyć jako właśnie sukienka, jeśli chce się ją wykorzystać jako bluzkę czy spódniczkę - wystylizowanie jej robi się oczywiście odrobinę trudniejsze.

Nasze stylizacje:

Paweł: Ja w sumie nie miałem z sukienkę problemów. Od początku trzymałem się założenia, że wykorzystam ją jako bluzkę i tak się stało. Pierwsza została dodana narzutka, bo chciałem ją w końcu wykorzystać, a do niej dobrałem spodnie. Złagodziłem granicę między bluzką, a spodniami paskiem, do którego jest przywiązany plecaczek. Na sam koniec dodałem czerwone buty dla małego zamieszania i kryształowy choker żeby kryształki na narzutce nie były samotne ;)

Bartek: Sukienka jest za razem bardzo prosta w użyciu, a za razem i bardzo kłopotliwa. Na początku miałem zamysł, aby grała ona główną rolę w stylizacji, ale nie zbyt chciała współpracować. Dlatego więc dałem ją na dalszy plan. Wpierw połączyłem ją ze świetną kurtką z najnowszej kolekcji LE. Następnie dodałem do tego dosyć ciężkie buty. Na początku chciałem dać jeszcze spódnice z fręndzlami ale nie pasowało mi to połączenie, więc dałem te spodnie. Na koniec stylkę uzupełniłem spinką z torebką.

Michał: Sukienka jest bardzo prosta, klasyczna, taka uniwersalna i przez to mi się podoba, ale z drugiej strony ciężko mi było z nią wymyślić coś ciekawego. Przez przypadek połączyłem ją z niebieskim topem, który tutaj wygląda trochę jak gorset. Do tego dobrałem spodnie, które odrobinę pomniejszyłem, bo nie do końca odpowiadała mi ich długość. Na końcu doszły już tylko dodatki: trójkolorowe okulary, torebka z mocnym akcentem koloru i proste, białe sandałki na obcasie.

Ankieta:

Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

24 komentarze:

  1. Piękna sukienka, prezent trafiony ❤ głos oddaje na Pawła. Najbardziej jego stylizacja przypadła mi do gustu.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. waham się pomiędzy pierwszą a trzecią stylizacją, obie mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi naprawdę ciężko zdecydować, bo każda stylizacja mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są świetne, ale ostatecznie głosuję na Bartka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Paweł, ale i tak zmieniłabym buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos na Pawła :) Świetna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje świetne, ale głosuję na ostatnią. Zagłosowałabym na pierwszą, gdyby jednak nie buty :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Michała stylizacja najbardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosuję na Michała. Jego stylizacja jest doskonała! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Michał, zdecydowanie!

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem na prawdę trudno mi się zdecydować. Nie zagłosuję na nikogo ;')

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja Michała bardzo mi się podoba (połączenie bluzki i torebki z okularami - cudo), ale tym razem uwagę przyciąga najbardziej look Bartka. Każdy element idealnie dobrany i jeszcze ta torebka na spince... Jestem na tak!

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  14. głos zdecydowanie na Pawła

    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie ładne, ale wybieram Michała

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje mi się podobają. wybór trudny ale wybrałam nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ciężka decyzja.. Wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 i 3 mi sie najbardziej podobaja, jednak glos na Michała

    OdpowiedzUsuń
  19. Bartek jest zdecydowanie moim faworytem
    czikkka

    OdpowiedzUsuń