Obserwatorzy

czwartek, 20 kwietnia 2017

#38


18 komentarzy:

  1. Fajna! Świetny pomysł ze sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spoko. :) Buciki trochę nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się całkiem podoba :)
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się,poza tym jak dla mnie jest tu za dużo tatuaży :d

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudo! Jak dla mnie tatuaże są tu świetnie użyte, nadają charakteru stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się .
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna :) super pomysł na sukienkę, nawet dodatki które do siebie zbytnio nie pasują wyglądają naprawdę dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, uwielbiam twoją dollkę c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie bardzo, bardzo fajna. Super makijaż masz, dopiero teraz zauważyłem xd

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest cudowne! niezwykle mi się podoba *-*

    OdpowiedzUsuń