Obserwatorzy

piątek, 21 kwietnia 2017

Plaza Breakdown | Strike a Pose

Witam. Po miesiącach zbierania się do napisania tego działu w końcu go napisałem. Tak dla objaśnienia, będę w tym dziale omawiał najnowsze dostawy do starplazy. Pokażę co wybrałem, co polecam i jak wystylizowałem niektóre z rzeczy, które wylądowały w moim koszyku. Już teraz chciałbym napomnieć, że posty nie będą pojawiały się odpowiednio do każdej dostawy, bo zwyczajnie się nie wyrobię, ale będę się starał dodać chociaż jeden Plaza Breakdown tygodniowo.
W zeszłym tygodniu wyszła nowa kolekcja Strike A Pose, limitowanego sklepu z pozami dla naszych dollek często bardzo niezręcznymi i słabo wykonanymi. Między pozami dollki siedzącej na podeście czy walczącej o pozostanie w RuPauls Drag Race pojawiły się dwa płaszczyki i zestaw spódnicy z crop topem na które użytkownicy się rzucili.
Myślę, że tak jak większości osób z kolekcji najbardziej spodobały się te rzeczy głównie ze względu na ich uniwersalność, a od trzeciej kolekcji SAP ma takich niedobór. Jeśli się uprzeć, to płaszcze też są na tak zwany "jeden raz", ale myślę, że nie jeden raz użyję tego brązowego. 
Carmel Coat Phone Pose wyprzedał się niestety już w każdym odcieniu skóry, natomiast Pastel Blue Coat Pose jest jeszcze dostępny w średnim i ciemnym odcieniu jeśli ktoś chce je kupić. Oba płaszcze zostały faworytami tej dostawy jeszcze zanim kolekcja pojawiła się w plazie.
Spódnicę i top kupiłem ze względu na ich fasony, na pewno je kiedyś wykorzystam. Pamiętam jak chyba w LE (?) rok temu wyszedł podobny zestaw, którego nie kupiłem i tego później żałowałem.

Propozycje wystylizowania płaszczy:
#1
Płaszcz - Strike a Pose | Bluzka - Voile | Spodnie - PPQ of Mayfair | Kapelusz - Bonjour Bizou | Choker - Nelly.com | Pasek - RIO | Buty - It Girls 

#2
Płaszcz - Strike a Pose | Bluzka - Voile | Spodnie - Young Hollywood | Kolczyki - Milionare Mansion Fashion | Pasek - Callie's Picks | Buty - Special Offer

Co uważacie o stylizacjach? Spodobała Wam się dostawa? Koniecznie napiszcie w komentarzach co Wy kupiliście!
PS. Podziękowanie dla Pawła (HannahCool1232) za pomoc przy oprawie graficznej

15 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są super, bardzo podoba mi się pomysł na nowy dział :) Czekam na post z nowej kolekcji RIO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dział rewelka! Grafika jest świetnie wykonana..WOW! :D Tekst dobrze napisany. (wolę, gdy tekst jest wyjustowany do środka, bo wtedy się lepiej czyta) Stylizacje są w porządku, na miarę ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja - miazga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne stylizacje :) Na szczęście załapałam się na brązowy płaszczyk (w dodatku jako jedna z pierwszych :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny dział :D ja z tej kolekcji kupiłam tylko spódnicę i top,nic więcej mi się nie podobało,jeśli chodzi o stylizacje to bardziej mi się podoba druga :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie śliczne, jednak bardziej podoba mi się druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że zdecydowałeś się prowadzić taki dział :) Z kolekcji nic niestety nie kupiłam, chociaż bardzo spodobał mi się brązowy płaszcz i spódnica. Płaszcze wystylizowałeś bardzo ładnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko dział. Stylizacje mi się podobają mimo, iż ręce fatalnie wyglądają :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na dział. Obie stylizacje są bardzo​ ładne i super dopracowane. Niestety ze względu na brak funduszy nie kupiłam nic z tej kolekcji :( bardzo żałuje.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne stylizacje!
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł​ na dział - super, tekst też jest napisany okey, a stylizacje to cud, miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko super, zarówno pomysł, jak i oprawa graficzna, a stylizacje - klasa! c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne :) od tego postu bije taki spokój :D (haha) fajna elegancja, wszystko idealnie dopracowane :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje mi się podobają, nowy dział - super pomysł c:

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacje super...bardzo ciekawy pomysł na nowy dział

    OdpowiedzUsuń