Obserwatorzy

piątek, 21 kwietnia 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

No jednym słowem tragedia kochani. Jeśli ktoś w niej widzi potencjał to propsy, bo to jedna z najgorszych bluz w Active i chyba w Starplazie. Osoby zainteresowane, ale nie mające statusu SS żeby odebrać ją za darmo, jest dostępna na drugim piętrze w Active za 10/9 stardollarów. Jej fason nie wygląda ani nie eksponuje figury doll w zadowalający sposób, a grafika pozostawia wiele do życzenia. Tutaj nawet zastanawiam się czy odradzić Wam jej odbiór, bo szkoda miejsca w szafie xd.

Stylki:
Paweł: Ja bluzę wykorzystałem jako przedłużenie rękawów skórzano-jeansowej kurtki. Jako, że ostatnio warstwowanie stylizacji jest modne pomyślałem, że rękawy pod podciągniętymi rękawami kurtki chyba będą miały jakiś sens. Stylizację utrzymałem w czerni, bieli i jeansie. Środek bluzy w kurtce zakryłem białym golfem, do niego dodałem jeansy z obdartymi nogawkami. Następnie postawiłem na moje ukochane ostatnio obcisłe bootki własnego projektu. Stylizację wykończyłem przewieszoną przez ramie nerką i czarnym paskiem na biodrach.

Bartek: Na początku chciałem bluzę zostawić w całości i jakoś ją wkomponować w stylizację, lecz nie dało się tak. Bluza jest okropna, ohydna i już jej nienawidzę, a to dopiero pierwszy raz jej użyłem. Było mnóstwo połączeń, to co widzicie, to mix kilku. Postawiłem na rękawy bluzy, resztę zakryłem kilkoma koszulkami, do tego dodałem spódnicę, rękawiczki, choker i sandałki.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

16 komentarzy:

  1. Bartek. Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pierwsza lepsza, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paweł 👌 Jak tak teraz patrzę na tą bluzę to nawet mam na nią pomysł, zobaczymy jak to wyjdzie jednak

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudny wybór. Z jednej strony Pawła stylizacja mi się podoba. Bezpieczna kolorystyka, wszystko jest ładnie dobrane. A z drugiej strony Bartek, który zaryzykował i stworzył coś 'dziwnego'.(też mi się podoba!) :D
    Głos na Bartka!! Za to, że jego stylizacja pozwala na 'zatrzymanie się' i dłuższe oględziny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bartek, mimo że obie stylizacje mi się spodobały to jednak Paweł prawie całkowicie zakrył bluzę xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jej nie odebrałam,jest fatalna xd a swój głos oddałam na stylizację Pawła,bardziej mi się podoba mimo że zakrył tą bluzę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są świetne, jednak oddałem głos na Bartka! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos leci na Pawła.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie mi się podobają, ale głos oddaję na Pawła :)
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. W dzisiejszej ankiecie powinno być: kto lepiej ukrył bluzę xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Paweł, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bluza to paskustwo, ale wykonaliście super robotę :) wstrzymam się od głosu bo oby dwie są rewelacyjne :) i ciężko mi jest wybrać :/

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle nieszablonowo. bluza koszmarek, nie będę nawet odbierać.
    stylizacje obie są całkiem niezłe, ale daję głos na 1

    OdpowiedzUsuń