Obserwatorzy

sobota, 19 sierpnia 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Wybaczcie za lekkie opóźnienie, ale byłem na rodzinnym zjeździe xd
W tym tygodniu we wtorek po raz kolejny osoby ze statusem SS dostały w prezencie możliwość odebrania za darmo stroju kąpielowego z powyższego obrazka. Body pochodzi ze sklepu Riviera i jego oryginalna cena wynosi aż 18sd. Myślę, że nie jest to najlepszy z ostatnich prezentów, ale również nie jest najgorszy. Jako darmowy prezent jest oczywiście fajną opcją, jednak nie wyobrażam sobie żebym na niego wydał aż 18sd xd Nie jest moim zdaniem aż tyle warty mimo, że jest całkiem fajnie zrobiony. Decyzja należy jak zawsze do Was :p

Nasze propozycje wykorzystania body:
Paweł: Ja postanowiłem zakryć górę stroju i wykorzystać tą bardziej cielistą/brzoskwiniową część jako część spódnicy? Górę zakryłem topem z Underneath Stardoll, na niego nałożyłem czarną luźną bluzkę, a pod nią biały bralet. Do braletu dobrałem białe buty. Następnie zrobiłem tą spódnicę z sukienek z Basics. Na sam koniec do brzoskwiniowej części spódnicy dobrałem torebkę o podobnym kolorze ze złotym paskiem, do którego dobrałem złote okulary z ostatniej dostawy do Fendi.

Michał: Strój sam w sobie jest ładny, ale zbędny i osobiście bym go nie kupił. Było kilka wersji stylizacji z nim, ale zawsze wyglądał na wciśnięty na siłę i nigdy nie pasował. Nie ukrywam, że mocno go zakryłem, ale tylko w ten sposób wychodziło coś co nadawało się do pokazania. Dopiero po obróceniu i połączeniu z tą sukienką dał mi zadowalający efekt. Do tej żółtej wstawki dorobiłem golf i rękaw z dwóch różnych bluzek oraz kawałek falbanki/spódnicy(?) na dole. Sukienkę również wzbogaciłem o rękaw. Później przyszła kolej na dodatki. Wybrałem skarpetko-buty i torebkę, do której dorobiłem pasek. Na sam koniec dodałem geometryczne okulary, które wpisują się w kolorystykę jak i w nowoczesny charakter stylizacji.

Monika: Na początek, strój połączyłam z transparentnym płaszczykiem.  Do tych dwóch rzeczy dobrałam zwykłe, białe spodnie i bluzkę, nawiązującą materiałem do płaszcza. Dodatki także miały pasować do tej części stylizacji. więc użyłam kolczyków z kolorowych kamieni i stworzyłam, podobną do nich, zawieszkę do paska.

Beata: Nie chciałam zbytnio maskować stroju kąpielowego, choć to nie było łatwe zadanie. Od początku planowałam, by stylizacja była mixem różnych stylów i zawierała w sobie coś sportowego. Na dobrą drogę nakierowało mnie futro, które trochę powiększyłam. Nie umiem jakoś nazwać tego co finalnie mi wyszło, ale jestem zadowolona z efektu. 

Kasia: Strój jest dość nieciekawy, więc zakryłam go półprzeźroczystą bluzką. Do powstałej bazy pasowały mi spodniobuty z stardesign. Dodałam pasujące do siebie kolczyk i torebkę.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

26 komentarzy:

  1. pierwsze trzy stylizacje najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyższym komentarzem, ale w drugiej się zakochałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg, stylizacja Michała jest najlepsza i to na nią zagłosuję! Jeszcze mi się podoba stylizacja natusi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje na wykorzystanie tych bodów. Głosuje na Monikę.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi sie żadna nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Waham się między Moniką, a Michałem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Glos na druga stylizacje, jest bardzo fajna.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddam glos na o397 chyba(Kasia?) Stylziacja jest przpeikna , wstaw ja na bloga :D

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  10. Michał i Monika stworzyli świetne stylizacje :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  11. Michała i Moniki podobają mi się najbardziej, ale ostatecznie głosuję na Michała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Michał, condragulation you're the winner of this week challenge!

    OdpowiedzUsuń
  13. tbh nie lubię jak w tych challengeach zakrywacie coś tak mocno, że równie dobrze można byłoby to wyrzucić i byłoby bez zmian.....ten strój jest chujowy ale w końcu dlatego to challenge!!! mimo wszystko głos na michała, bo to jedyny set na który nie patrzę myśląc no spoko stylka ale bez tego stroju byłoby lepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  14. strój beznadziejny,nie odebrałam go....stylizacje takie sobie,bo owy strój został kompletnie zakryty w nie których stylizacjach,ale ostatecznie zagłosowałam na propozycję Kasi,bo jest najciekawsza

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga i ostatnia fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja też głosuję na Michała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również głosuje na Michała!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem Michał górą :) Ale wszystkie są naprawdę dobre!

    OdpowiedzUsuń
  19. Strój jest nieciekawy, ale jestem zachwycona stylizacją Pawła! Prosta i harmonijna ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Te stylizacje to jakiś żart xD

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  21. trzy pierwsze najlepsze, ale Michał wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Monika i Michał wybrnęli z opresji tego okropnego kostiumu, u Pawła w porządku, chociaż powiewa taką white girl with no personality, natomiast dwie ostatnie stylizacje to pomyłka...

    OdpowiedzUsuń
  23. To co w waszych stylizacjach stało się z tym strojem to jakiś kosmos, we wszystkich wygląda on pięknie

    OdpowiedzUsuń