Obserwatorzy

sobota, 21 października 2017

I know, you know, we believe in land of love

#40
Golf - Antidote | T-Shirt - Callie's Picks | Sukienka - Just Cavalli | Torebka - Bonjour Bizou | Buty - Pretty'n'love

Zna ktoś jakieś dobre strony z archiwami zdjęć z pokazów/wideo z lat 80. i 90.? Nawet z wczesnych dwutysięcznych, bo archiwa na stronach Vogue'a czy Elle są mocno wybrakowane, właściwie najwcześniejsze sezony to wiosna bądź jesień 1991. Z świecą tak szukam kolekcji Comme des Garcons z lat 80. czy kolekcji z początków kariery Jeremiego Scotta.

24 komentarze:

  1. A mi się bardzo podoba, z wyjątkiem torebki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle zakochałem się w stylce.
    Muszę mieć tą sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, taka inna.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałabym tylko inną torebkę reszta mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym zmieniła tylko buty, ale baza jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na fahionanathology.com mają się archiwum, ale potrzebna jest subskrypcja

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna! moze bez torebki byloby lepiej, ale i tak pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle widzę u ciebie ten golf, to już staje się byc nudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnią stylizację z nim publikowałam jakieś trzy tygodnie temu, poza tym czy to problem? nie każdy ma 200 stron ubrań, a ja próbuję starać się nie powtarzać ubrań za często.

      Usuń
  9. bardzo ładna,jedyne co bym zmieniła to torebka bo jakoś mi tu nie pasuje ;x i ktoś niestety dobrze zwrócił uwagę,za często używasz tego golfa xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Podtrzymuję, że nie podobają mi się sukienki z Just Cavalli, więc powstrzymam się od oceny stylizacji:>

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż i szpilki wyglądają bardzo przypadkowo w tym zestawie. Poza tym fajne połączenie materiałów i kolorów w środkowej części outfitu, ale mimo wszystko lalka wygląda po prostu grubo :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, genialna stylizacja.. uwielbiam c:

    Próbowałam coś znaleźć ale prawie nic nie ma.. A to co znalazłam pewnie już sama przeglądałaś :|

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest bardzo dobra. I chociaż nie trafia w mój gust, na prawdę ją doceniam.

    OdpowiedzUsuń