Obserwatorzy

sobota, 21 października 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Z lekkim poślizgiem, po tygodniu przerwy wracamy do Was z WSGC. We wtorek admini zaktualizowali stronę z prezentami. Tym razem admini nas zaskoczyli, gdyż dali męską rzecz-bluzę. Na szczęście pasuje ona również i na damskie dollki. Bluza pochodzi ze sklepu MR., a jej oryginalna cena to 17sd dla osób bez statusu SuperStar. Osobiście uważam, że bluza jest całkiem przyzwoita. Ma klasyczny kolor oraz całkiem fajny fason i logo. Lecz to, czy zawiśnie ona w waszej szafie zależy tylko od Was;)

Nasze stylizacje: 
Paweł: Wracam z zaświatów żeby pomóc Bartkowi :) Ja po tej "przerwie" już kompletnie wypadłem z rytmu i moja stylizacja powstała ze świadomością, że wyjdzie messy. Tak więc najpierw postanowiłem dodać na bluzę sukienkę (czy to wciąż modne?) zrobioną ze złotej prześwitującej spódnicy WOTW, pod którą podłożyłem kilka białych ciuszków żeby to wyglądało czyściej. Następnie nałożyłem dodatki, czyli pasujące do siebie buty i nerkę/torebkę oraz szare pasujące do bluzy okulary divy.

Bartek: Ogólnie stworzyłem dwie stylizacje, lecz ta wydawała mi się lepsza. Wpadłem na pomysł by ponownie użyć gifta sprzed miesiąc. Ponownie jako golfo-sukienka, lecz w innej odsłonie.Tym razem stylizacja jest bardziej na luzie i z lekkim pazurem. Do kompozycji spódnic i bluzy dodałem czerwone, skórzane kozaki. Wokół łydek dollki, za pomocą pasków zamocowałem polne kwiaty, które przypominają te z printu spódnicy. Na koniec stylizację uzupełniłem czarną torebką ze złotymi aplikacjami.

Ankieta: 

Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

20 komentarzy:

  1. Głos na Bartka. Genialna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wygrywa Bartek, Paweł trochę faktycznie messy, aż za bardzo xd

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardziej podoba pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bluza jest tak zła, że nie wiem, ale szanuję was za to, że ruszyliście kijem to okropieństwo. paweł wygrał tbh, moje ulubione połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są genialne, a mój głos leci do Pawła! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się żadna stylizacja, może to przez tą brzydką bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddałem głos na Pawła, chociaż Bartek też stworzył ładną stylizację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie tym razem nie powaliła żadna, a gift jest brzydki... to logo mega psuje całą bluze, jest kiepskie graficznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie pierwsza stylizacja to totalny niewypał, druga też mi się średnio podoba, ale jest zdecydowanie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna mi się zbyt nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Paweł jak dla mnie przekombinował. Sukienka na bluzie nie wygląda korzystnie, mogłeś dać jakieś spodnie i byłoby ładnie. Buty+ torebka to dobre połączenie.
    Bartek też tak średnio, buty ewidentnie nie pasują i ten pomysł z kwiatkami zamocowanymi za pomocą pasków w tej stylizacji do mnie nie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje mi się nie podobają. Wstrzymuje się os głosu...
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  13. żadna mi się nie podoba,w pierwszej te nałożenie sukienki na bluzę wygląda źle,nienaturalnie-wygląda jak kawałek materiału przyłożony by zobaczyć jakiej długości uszyć sukienkę czy spódnicę,druga też się nie broni,kozaki do wywalenia i te ozdoby na nich....niestety nie zagłosuję na żadną propozycje,bo obie mnie nie przekonały i jest w nich coś do poprawki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam problem z oddaniem głosu ;D muszę to jeszcze przemyśleć

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się wstrzymam, żadna mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie, obie mają w sobie coś fajnego, ale jednocześnie w każdej bym coś zmienił :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie stylizacje są przepiękne! Jednak moje serce skradła propozycja Bartka.

    OdpowiedzUsuń