Obserwatorzy

piątek, 24 listopada 2017

#56

23 komentarze:

  1. bardzo ładna stylizacja,podoba mi się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie mam słów, taka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam stylizacje z tą spódnicą. Genialna!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, bardzo ciekawa. Strój świetnie komponuje się z wyglądem doll.
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz pierwszy nie podoba mi się Twoja stylizacja..

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, aczkolwiek nie zachwyca mnie tak bardzo jak większość komentujących.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, zwłaszcza wszystkie czerwone dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna, spódnica wygląda świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ♥ Dobranie elementów to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  11. I`m speachless, that`s so good!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło się na nią patrzy! Dobra robota (:

    OdpowiedzUsuń